Terug naar overzicht
Wij geraken er niet aan uit welk liedje we zouden nemen. Het liedje moet iets betekenen voor allebei en er zijn zoveel liedjes die we graag horen. Jullie keuze is wel een goede keuze. Veel succes,Isabellenog 100 dagen
Ja, dit liedje was het liedje waar we voor het eerst met elkaar gedanst hebben. Betekent dus wel veel.EvieNog 101 dagen
Mijn schoonzus heeft dat ook genomen en onlangs ook de beste vriend van mijn verloofde. Je hebt een populair openingsnummer gekozen! Wij geraken er maar niet uit...
hallo wij weten ook nog niet goed welk liedje we willen als openingsdans. eentje kiezen is niet gemakkelijk he.Hé Isabellen wij trouwen op dezelfde dag. Het begint in te korten he.vele groetjes annelies
Een vriendin van mij heeft dit nummer ook gebruikt. Het was ook het liedje waarop ze voor het eerst gedanst hebben.Wijzelf nemen "From this moment on" van Shania Twain.
Hallo, wij trouwen op 27 augustus en nemen ook het liedje van metallica... Zalig liedje!!! Veel succes!!
Hoi Evie,wij trouwen zaterdag en ook wij hebben voor Metallica gekozen. Dus het is een populaire keuze, niet origineel meer maar het blijft een mooi liedje.Groetjes,Liesbeth.