Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen is heerlijk!

29-7-2008 14:41:41
fiogf49gjkf0d
Beste bruidjes in spé; vergeet alle zorgen die je hebt over je grote dag. Trouwen is heerlijk, gewoon doen en genieten! wij zijn 26/07 getrouwd en het was echt een heerlijke dag om nooit te vergeten. Toen we opstonden waren er hevige onweders, maar tegen de tijd dat we moesten vertrekken, alleen maar zonnestralen gezien. Wij hebben ook niet het gevoel dat de dag te vlug is voorbij gegaan of dat we werden geleefd. We hebben rustig op ons gemak de dag meegemaakt en volop genoten. en 's avonds ('s morgens dan eigenlijk) zijn we heel voldaan in ons bed kunnen kruipen. Ook geen spijt dat de dag voorbij is, hij was perfect zoals hij was en ons resten nu supermooie herinneringen.
Have fun en succes!
maak er iets moois van!

groetjes

hilde & joris 26/07/08

hilde

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 964

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik29-7-2008 17:36:55

van harte gefeliciteerd en welkom in de club van de getrouwde vrouwen :)
groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...