Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey Debby,heb je al eens gekeken bij the London ceremony bus?xxxjesCindy13/06/2009
fiogf49gjkf0dDag Debby,Wij hebben ook de London Ceremony bus gekozen, maar inderdaad niet goedkoop.Voor een bus van 25-28 personen tel je zo'n 800 euro neer. In onze zoektocht zijn wij, voor zover ik me herinner, niet echt veel goedkoper tegengekomen (voor de aangeboden kwaliteit)Hoop dat je iets naar je zin vindt !Groetjes,Cindy 22-11-2008
fiogf49gjkf0dKijk eens bij ceremonievervoer.beWij hebben daar onze bus gehuurd en betalen ongeveer 700 euro (kilometers en alle uren inbegrepen). Meestal moet je juist daarvoor bijbetalen.
fiogf49gjkf0dhoi,ik heb net gisteren ook info gevraagd hierrond bij verschillende bedrijven,de prijs is ongeveer 700 tot 800 euro.., wij zijn ook al van idee veranderd, het is mooi maar ik weet niet of het zijn geld waard is... .
fiogf49gjkf0dhoi hoi wij hebben onze bus van bij blauwvoet in balen. heel vriendelijke mensen en hebben er 700euro voor betaald. En dat is voor de hele dag. ze vragen geen extra kosten en je mag ze de hele dag gebruiken als je ze eventueel ook voor de fotos wilt hebben. groetjes michelina nog 26dagen en het is zover
Wij wilden eerst ook graag een ceremoniebus, maar vonden die prijzen eigenlijk echt te veel. Wij nemen nu een gewone nette touringbus. Dit kost ons 220 euro, ook alles inbegrepen. We hebben een bus voor ongeveer 30 man van meteropole, zijn erg mooi. Maar het is natuurlijk geen oldtimer.Is misschien het overwegen waard?Groetjes
fiogf49gjkf0dHey,mijn verloofde zijn enige wens was trouwen in een ceremoniebus zodat iedereen gezellig bijeen is. Na lang zoeken hebben wij uiteindelijk gekozen voor van bogget, zij hebben een mooie ceremoniebus. We betalen hier 575euro voor en zij zorgen voor de versiering, is voor een hele dag, chauffeur, ...
Beste,Bij de Blauwvoet hebben ze intussen 3 rode oldtimerbussen. Zwitserse Saurers : postbussen. Mooi versiert met rode gordijntjes en voile. Je mag daar altijd naar de bussen gaan kijken. Wat de prijs betreft, valt het best mee. Als je personenwagens moet huren voor de suite ben je meer geld kwijt. Toch wel fijn dat je allemaal samen kunt zitten, een glaasje champagne kunt drinken op de bus. Je trekt het feest eigenlijk op gang op de bus. De mensen kijken de bus ook echt achterna. Een van de bussen van de Blauwvoet heeft een bergclaxon. Dan hebben ze je niet alleen gezien, maar ook gehoord.
Wij hebben bij Staf Cars 570 euro betaald voor een bus voor 27 personen. Was echt fantastisch. Als je foto's wil, stuur je maar een mailtje.Heidi.Michiels01@telenet.be12/07/2008
Bij Demuynck vansteelandt rijdt de meest exclusieve ceremoniebus of trouwbus van het land. Een zwarte, uiterst luxueuze vipbus die je vrij kan opvullen to 40 gasten. Kilometers en uren zijn geen probleem, de gasten kunnen met dezelfde champagnebus zelfs na het feest weer veilig thuis worden gebracht. Daarenboven werken zij niet met gelegenheidschauffeurs, maar uitsluitend met beroeps enden. Www.d-v.be