Terug naar overzicht
alle weer eenjte die een nieuw profiel heeft aangemaakt om farah love te promotenps ben er vorig jaar zelf geweest, opdringerige verkoopsters, moest de dag zelf beslissen en kwaliteit van de kleding (en verkoopsters) trok op geen kl**ten sorry voor de taal.als je echt low budget moet gaan om een of andere rede ok maar hou er wel rekening mee dat je de looks en kwaliteit kan vergelijken met kleding uit den appels ed
Hoi Leen, ik kan enkel zeggen hoe ik het ervaren heb en vele anderen die ik ken. Trouwens mijn jurk was van Matrimonia makkelijk terug te vinden via internet. Mijn zusje kocht een jurk van Brinkman en met wat navraag te doen kochten vele van mijn vriendinnen van Agnes en Talyna . Al deze merken heb ik teruggevonden op het net. En ik moet zeggen iedereen vond mij een prinses die dag.Ik heb spijt dat het voorbij is en wij werden wel zeer vriendelijk geholpen. Ik heb zelfs een hele grote maat en kon daar vele jurken echt passen wat ergens anders niet het geval is.
jip Leen, tis weer van dat ;)
@leen:kijk he, ik wil hier niet gaan zeveren, ik weet ook niet of veerle veerle is, of whatever... maar ik heb mijn kleed bij farah love gekocht, en of ik daar nu achteraf volledig tevreden over ben dat doet er niet toe, maar ik vind wel dat jij eindeloos overdrijft. Ik trouw overmorgen en ik vind het hoegenaamd niet grappig dat je mijn jurk vergelijkt met een jurk uit 'den appels' en dergelijke, ik hoop er namelijk wel in te stralen... Ik ben al redelijk onzeker (zoals zoveel bruidjes) en zo'n reactie maakt mij echt strontzenuwachtig en redelijk pissed... een beetje respect mag wel vind ik... al is het maar omdat je toch weet dat sommigen daar wel degelijk hun kleedje kochten... het is daar nu ook niet gratis he, dus dat neerbuigend gedoe is nergens voor nodig!in elk geval, trouw ze!
Dennis, maak je geen zorgen wij schitterden allemaal en jij zal dat zeker ook doen. Veel succes, van ons 8ten.
Heeft er iemand daar dan ook gezien om een bruidskleed te huren? Want ik heb die winkel net op het internet gevonden om eventueel een kleed te huren.
hoi, 1 van ons is naar Farah gegaan om te huren, maar heeft een jurk gekocht die reeds aanwezig was in de winkel tegen een zeer voordelige prijs, nog geen 500€. Ze maken speciale prijzen voor die jurken en dan is het niet zo'n groot verschil met de verhuurprijs en mag je je jurk bijhouden. Het was een nieuwe jurk maar het pasmodel ze werd ook volledig op maat aangepast. Wij hebben vele kledij voor onze suite gehuurd. Wij waren heel tevreden. Groetjes