Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dbij ons staat er op ...eerst waren (zijn )we verliefden toen verloofd en nu gaan wij trouwen heel gewoon maar wij vonden het leuk groetjes veel plezier met de voorberijding 23/08/08 nog 25 dagen te gaan xxx
hey,bij ons staat er: the greatest thing about love is to be loveden wil je ons iets schenken, mag je altijd aan ons spaarvarkentje denkengroetjesdebbie
Wij hebben:Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lach,dat is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.Mocht u ons toch met iets willen verrassen,dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.Groetjes Elke
HoiOp de "aankondiging" had ik staan :"Graag/Trots laten wij weten dat Monique in de toekomst ook Laenen zal heten"Origineel, van MIJ en ik kreeg er toffe reacties op ! Dus ;-) geen plagiaat he lol (grapje)Op de uitnodiging, gebruikte ik alles rond het thema, liefde-is, ook op het avondfeest komt dit alles terug, de menukaartjes, tafelschikking, bedankjes enz.Monique08/08/08www.liefde-is.bruiloftsite.nl
Hoi,Wij hadden als tekst op onze aankondiging het volgende:"Eindeloos verzonken in de diepte van jouw ogen, eindeloos verliefd maar toch zeer overwogen, leef ik in de tijden die gaan komen met jouw verder naar het leven van mijn dromen..." Als cadeautip hadden wij er een spaarvarkentje op gezet in plaats van het cliché envelopje.En ik had dan als enveloppedoos een reuzespaarvarken gemaakt in papier maché waar alle enveloppes ingedropt werden. Tijdens het feest hebben we het spaarvarken dan in de feestzaal boven op een buffetkast die er als parade stond gezet (2,5 meter hoog) en zo kon iedereen het varken nog bewonderen en stond ze toch ook veilig hoog zodat niemand ermee weg kon lopen...)Veel succes nog hoor!Groetjes,Nathalie