Terug naar overzicht
18 FEBRUARI!!!Zijn jullie niet wat vroeg?!
eerlijk gezegd: ik vind dat ook wel wat vroeg hoor!je hebt nog een zee van tijd! k zou toch wel wachten tot in januari of hun gebedjes zullen niet verhoord worden :-))
Ik weet wel dat het vroeg is, maar Sofie heeft gewoon gevraagd om haar op te hoogte te houden, ze gaat nu nog niet vragen om goed weer, hoor ;-)Ik had gewoon beloofd haar iets te laten weten en bij deze is dat dus gebeurd!
Hoi,ik ben ook eitjes gaan afgeven, heb ze ook laten afgeven, we zijn verder naar Scherpenheuvel gewandeld om daar nog een kaarske te branden, nu trouw ik binnen 2 dagen en het ziet er niet echt schitterend uit. Ik hoop dat de eitjes toch nog wat gaan werken. Groetjes,Liesbeth.
Hey IngridBen je daar echt zeker van dat je die eitjes niet zelf mag afgeven???Kathleen
geen probleem hoor Ingrid.het was maar een graptje zunne
Geen probleem, hoor, Sophie ;-)Ja, Kathleen, naar het schijnt. Dat stond alleszins in de andere topic die hierover was...Nu, ik weet er het fijne niet over. Heb zelf een mailtje gestuurd naar de clarissen, maar ze hebben mijn gebeden nog niet verhoord...Groetjes,Ingrid21.05.2005
Hoi Ingrid, Een wat late reactie, maar ik was op vakantie! BEdankt voor het verwittigen. Ik ga inderdaad nog wel wat wachten vooraleer eitjes te laten brengen, maar dan kan ik toch al op zoek gaan naar kandidaten hé :) voor jou ook nog veel plezier met de voorbereidingen hé! En nog eens bedankt voor je reactie!sofie
Hey Sofie,Hoop dat je ervan genoten hebt! Geen probleem, hoor, moest ik alsnog een mailtje krijgen van de clarissen, laat ik je zeker iets weten.Voor mij komt het nu echt kort, he, duimen voor goed weer, hoor ;-)Nog 4 dagen!Groetjes,Ingrid21.05.2005
En Ingrid ???? Hoe is het geweest?? Het zal wel super geweest zijn, het weer zat alleszins vrij goed hé. Wel een stevig windje, maar mooi zonneke toch? Ik hoop dat je de mooiste dag van je leven gehad hebt en je de gelukkigste bruid was van de wereld!vele groetjes,sofie