Terug naar overzicht
Tijdens de eerste voorbereidingen, zijn we daar langsgeweest en héél snel terg buiten gestapt!Een verschrikkelijk rommelige winkel, onvriendelijk en onprofessioneel onthaal en de auto's die ze verhuren moet je maar eens van dichtbij bekijken (verschrikkelijk slechte staat!).En qua prijs waren ze voor de wagens een stuk duurder dan bijvoorbeeld retro (www.retro.be ) waar de wagens in peikfijne conditie zijn....
Klopt inderdaad, Didier. Je kan er wel langsgaan om ideetjes opdoen, omdat ze er best veel accessoires en bedankjes en zo hebben. Onze auto hebben we ook bij Retro geboekt. Echt een vriendelijke man en mooie wagens.En Didier: we zullen elkaar wel zien op je trouw binnenkort, ik ben namelijk één van de genodigden... (buurmeisje van je toekomstige). Toch wel toevallig dat we elkaar hier tegenkomen hé...
Hallo,Wij zijn daar in het begin ook met volle moed binnengestapt maar even snel terug buitengestapt. Auto's en bussen zijn echt in slechte staat. En de winkel is net een rommelmarkt. Ik zou het eerlijk gezegd niet riskeren om daar eender wat te bestellen.Groetjes,Ann
Wij hebben twee uren naar daar gereden , omdat we dachten dat het de moeite was, maar dat was het zeker niet!! Wij zij er eveneens na 2 minuten buitengestapt. Wij dachten dat het een mooie winkel was, maar da wast zeker niet..Dus een echte afrader...
Wij vonden het ook een overhoop en vooral onvriendelijk. Bovendien heb ik al van veel verschillende mensen gehoord dat de auto's en bussen die je daar huurt in panne vallen. Niet echt aan te raden dus.
Halloin tegenstelling tot alle andere reacties was ik wel tevreden over de service. Ik kan niets zeggen over hun vervoerverhuur maar ik heb er wel mijn trouwjurk gekocht, de dame in kwestie was wel zeer vriendelijk.Ook mijn haaraccesoires heb ik daar gekocht, zodus ik had ook wel een idee in vergelijking met de andere winkels die ik gedaan had niet zo netjes maar ik ben/was toch tevreden van mijn jurk (ben nu reeds 380 dagen getrouwd zodus...)GroetjesKathleen