Terug naar overzicht
hey Gertrui,wij hebben verschillende fotografen vergeleken en de meesten waren duur. dan spreek ik over makkelijk 1500 e en meer, maar wij hebebn via via het adres gekregen van foto id in kluisbergen (fotografe inge) en hebben haar werk gezien tis prachtig en heel schappelijk van prijs, wij trouwen 18 oktober en waren direkt overtuigd na ons eerste bezoek en het zien van haar werk, en natuurlijk alle positieve reacties weten al 3 koppels die bij inge geweest zijn en heel tevreden zijn. wij betalen 800e daarvoor is ze er ganse dag bij voor wet, kerk, fotoreportage en daarin is ook een box inbegrepen met 3 albums en 4 kaarten dus eigenlijk anders of de gewone klassieke albums. je hebt keuze uit verschillende albums. tis te zien wat jullie in gedachten hebben mijn vriendin heeft gewoon wet en foto's laten maken en dan een album en zij heeft zoveel nog niet betaald. inge is dan wel niet meer meegeweest naar receptie en van die dingen, bij ons gaat ze da wel doen.via gouden gids kan je haar adres vinden als je interesse hebtfoto id ingeMolenstraat 30 9690 Kluisbergen 055 38 87 99groetjes sandra (kruishoutem)
Dag Geertrui,van harte proficiat met jullie komend huwelijk!Ik ben een jonge, enthousiaste fotografe uit Gent en ik maak spontane, sfeervolle foto's en lever mijn foto's in hoge resolutie af op dvd (zodat u zelf onbeperkt kan bijbestellen bij het labo van uw keuze). Een deel van mijn werk kan je reeds zien op www.patriciaderycke.be (onderdeeltje wedding). Indien je nog vragen hebt, kan je me steeds contacteren via info@patriciaderycke.be. Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van uw huwelijk!Groetjes, Patricia