Terug naar overzicht
Hey Irith,Bij ons regelt de feestzaal de decoratie van de tafels. Maar aangezien ik reisagente ben, zullen wij elke tafel nog een beetje in een bepaalde bestemming versieren.Onze bruidskindjes zullen dingen dragen die ik van't weekend in Disney kocht: een ringkussentje met de ringen, Minnie als bruid en Mickey als bruidegom.xxxjes en veel succesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hoi,bij ons hadden mijn neefjes zelf iets geknutseld. Een doosje met drie hartjes (drie neefjes elk had er eentje gemaakt :-)). Het was een verassing. En dat maakt het ook tof, anders heb je alles zelf al gedaan, en ben je van alles op de hoogte..Voor de tafeldecoratie: ik had een fuchsia-bordeaux kleed. En ik had bloemstukjes in die kleuren laten maken en kaarsen in dezelfde kleur gevonden. Qua tafelnamen hadden we strips en ik had dan van de voorkant een copy laten nemen (in kleur, gaat een pak sneller dan zelf liggen scannen en printen!) en ook van één strip in het midden, die kwam dan op de achterkant. En dit samen laten plastificiëren. Achteraf kwam ik te weten dat de "strips" tussen de tafels onderling werden doorgegeven :-). Voor de naamkaartjes had ik badges gemaakt. Iedereen zit nu altijd te zagen wie dat wie is. We hebben een grote vriendenkring en vooral mijn familie kan er nooit aanuit :-). Bijna iedereen heeft ze aangedaan! Voor foto's zie: www.davidenilka.be (en dan doorklikken op die mannen in onderbroek ;-)GroetjesIlka
Hey,Wij doen de tafeldecoratie in thema film en dan zo met rozeblaadjes en theelichtjes omdat ik dat gezelliger vind dan zo een groot bloemstuk op tafel, iedereen verzet dit toch om te kunnen praten met diegene waar ze rechtover zitten. Voor onze bruidskindjes heb ik dezelfde stijl van kledij en rozenblaadjes en een bolderkar waar ze inzitten. Die bolderkar wordt dan terug gebruikt voor onze bedankingen rond te brengen de avond zelf.Veel succes nog!Darcy08/08/08
Hoi Irrith,Wij gaan voor ballonversiering.In het midden van elke tafel 1 grote ballon, met vanonder een kransje van kleine ballonnetjes.Geeft een verrassend effect ipv de soms gigantische bloemstukken die veel geld kosten en waar je de volgende dag niks meer mee bent !Groetjes ! 08*08*2008