Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie & wat dragen de bruidkindjes

30-7-2008 17:30:47
Beste bruidjes,
Ik trouw in februari 2009 en ben bezig het een en ander te regelen.
Hebben jullie leuke ideetjes voor de tafeldecoratie of wordt dit meestal door de feestzaal zelf gedaan?
Wat kunnen de bruidskindjes behalve de ringen zoal dragen (liefst origineel). Alvast bedankt
Irith

irith
21-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 878

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik30-7-2008 17:46:58

Hey Irith,

Bij ons regelt de feestzaal de decoratie van de tafels. Maar aangezien ik reisagente ben, zullen wij elke tafel nog een beetje in een bepaalde bestemming versieren.

Onze bruidskindjes zullen dingen dragen die ik van't weekend in Disney kocht: een ringkussentje met de ringen, Minnie als bruid en Mickey als bruidegom.

xxxjes en veel succes

Cindy
13/06/2009

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik30-7-2008 19:25:59

Hoi,

bij ons hadden mijn neefjes zelf iets geknutseld. Een doosje met drie hartjes (drie neefjes elk had er eentje gemaakt :-)). Het was een verassing. En dat maakt het ook tof, anders heb je alles zelf al gedaan, en ben je van alles op de hoogte..

Voor de tafeldecoratie: ik had een fuchsia-bordeaux kleed. En ik had bloemstukjes in die kleuren laten maken en kaarsen in dezelfde kleur gevonden. Qua tafelnamen hadden we strips en ik had dan van de voorkant een copy laten nemen (in kleur, gaat een pak sneller dan zelf liggen scannen en printen!) en ook van één strip in het midden, die kwam dan op de achterkant. En dit samen laten plastificiëren. Achteraf kwam ik te weten dat de "strips" tussen de tafels onderling werden doorgegeven :-). Voor de naamkaartjes had ik badges gemaakt. Iedereen zit nu altijd te zagen wie dat wie is. We hebben een grote vriendenkring en vooral mijn familie kan er nooit aanuit :-). Bijna iedereen heeft ze aangedaan!

Voor foto's zie: www.davidenilka.be (en dan doorklikken op die mannen in onderbroek ;-)

Groetjes
Ilka

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik30-7-2008 22:55:48

Hey,

Wij doen de tafeldecoratie in thema film en dan zo met rozeblaadjes en theelichtjes omdat ik dat gezelliger vind dan zo een groot bloemstuk op tafel, iedereen verzet dit toch om te kunnen praten met diegene waar ze rechtover zitten. Voor onze bruidskindjes heb ik dezelfde stijl van kledij en rozenblaadjes en een bolderkar waar ze inzitten. Die bolderkar wordt dan terug gebruikt voor onze bedankingen rond te brengen de avond zelf.

Veel succes nog!
Darcy
08/08/08

Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:34:04

Hoi Irrith,

Wij gaan voor ballonversiering.
In het midden van elke tafel 1 grote ballon, met vanonder een kransje van kleine ballonnetjes.
Geeft een verrassend effect ipv de soms gigantische bloemstukken die veel geld kosten en waar je de volgende dag niks meer mee bent !

Groetjes !
08*08*2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...