Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagjes

30-7-2008 20:50:52
Hallo allemaal

Ik zit nog met een vraagje. Het is absoluut zo moeilijk, maar ik weet het ff niet meer.
We willen onze ouders iets geven, MAAR mijn vader is terminaal . We hopen als eerste natuurlijk dat hij van ons huwelijk nog kan genieten... Maar we willen onze ouders natuurlijk iets geven, heeft één van jullie dit al meegemaakt en wat hebben jullie dan gegeven????
Het wordt voor mezelf zo moeilijk op dit moment ook al gaat het nog wel goed, maar mijn gevoel is zo dubbel .... Ik weet wel dat dit een grote wens is van mijn vader maartoch....
Kan iemand me helpen.
En wat geven jullie aan jullie ouders?

Liefs
wendy en Patrick
13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 406

Hanne

Meld misbruik30-7-2008 21:17:18

Hoi

Een kader met daarin allerlei foto's samengesteld? en dat samen met een bos bloemen?

groetjes
Lieve

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik30-7-2008 21:39:29

Je zou moeten weten wat hij nog graag zou doen of kan doen. Misschien een etentje met jullie vier met als afsluiter een bos bloemen of een goeie fles wijn.

Els

Meld misbruik30-7-2008 22:27:51

Hey!

Bij ons krijgen de ouders tijdens de misviering een mooie bedankkaars met daarin wat bloemetjes verwerkt. Tijdens het avondfeest krijgen ze een 'stoefboekje' met de eerste foto's van die dag...

Hoop dat je er wat aan hebt, want ik denk dat dit alles wel heel hard voor je moet zijn.

Veel goeie moed en geniet maar dubbel en dik van jullie dag, samen met je papa!

Groetjes,
Els

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 13:35:20

Mijn schoonvader was ook terminaal en is eind april gestorven. Daarvoor konden wij eigenlijk niets plannen want ja je zit toch altijd met dat idee van wat als...

Nu hij er jammer genoeg niet meer bij is hebben we besloten om enkel voor de mama's een cadeautje te geven. Ik heb mijn vader hier al over ingelicht en die vindt het geen enkel probleem omdat het nu 1 maal zo een situatie is waarin we in zitten.

Mocht ik jou zijn zou ik een cadeautje voor uw mama en uw papa voorzien, mocht het dan voorvallen kan je dan nog altijd dat ene cadeautje voor uw papa voor jezelf houden als aandenken ofzo.

Wij geven aan de mama's een windlicht. Dat is een vierkante kaars die vanbinnen hol is zodat je er een theelichtje kan insteken en dan op de buitenkant staat een foto van ons en onze namen en datum.

Ik wens je alvast heel veel moed. Want het is niet gemakkelijk de mooiste dag van je leven organiseren terwijl er iemand doodziek is. Maar zoals mijn schoonvader zei: het leven gaat verder!!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-8-2008 13:54:41

Hey,
Wat dacht je van een ster cadeau te doen? Ik heb dat nog es gelezen hier op het forum. Dat vind ik persoonlijk superorigineel. Je krijgt dan zo'n box opgestuurd met een certificaat, de coördinaten, je mag zelf een naam geven...
Ik wilde dit ook eerst aan mijn papa cado geven. Maar we hebben gekozen voor een mooie foto van de trouw.
De ster zal hij krijgen met zijn verjaardag.
Hopelijk ben je er iets mee.

xxx
www.thierry-amber.Bruiloftsite.nl

Annemie
8-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 15:30:12

Hoi Wendy,

Wij geven een grote foto in kader af eerder die dag getrokken, met een supergrote bos bloemen.
voor de getuigen heb een mengeling van alcoholische drankjes voorzien :-)

Groetjes !
08*08*2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...