Terug naar overzicht
HoiEen kader met daarin allerlei foto's samengesteld? en dat samen met een bos bloemen?groetjesLieve
Je zou moeten weten wat hij nog graag zou doen of kan doen. Misschien een etentje met jullie vier met als afsluiter een bos bloemen of een goeie fles wijn.
Hey!Bij ons krijgen de ouders tijdens de misviering een mooie bedankkaars met daarin wat bloemetjes verwerkt. Tijdens het avondfeest krijgen ze een 'stoefboekje' met de eerste foto's van die dag...Hoop dat je er wat aan hebt, want ik denk dat dit alles wel heel hard voor je moet zijn.Veel goeie moed en geniet maar dubbel en dik van jullie dag, samen met je papa!Groetjes,Els
Mijn schoonvader was ook terminaal en is eind april gestorven. Daarvoor konden wij eigenlijk niets plannen want ja je zit toch altijd met dat idee van wat als...Nu hij er jammer genoeg niet meer bij is hebben we besloten om enkel voor de mama's een cadeautje te geven. Ik heb mijn vader hier al over ingelicht en die vindt het geen enkel probleem omdat het nu 1 maal zo een situatie is waarin we in zitten.Mocht ik jou zijn zou ik een cadeautje voor uw mama en uw papa voorzien, mocht het dan voorvallen kan je dan nog altijd dat ene cadeautje voor uw papa voor jezelf houden als aandenken ofzo.Wij geven aan de mama's een windlicht. Dat is een vierkante kaars die vanbinnen hol is zodat je er een theelichtje kan insteken en dan op de buitenkant staat een foto van ons en onze namen en datum.Ik wens je alvast heel veel moed. Want het is niet gemakkelijk de mooiste dag van je leven organiseren terwijl er iemand doodziek is. Maar zoals mijn schoonvader zei: het leven gaat verder!!
Hey,Wat dacht je van een ster cadeau te doen? Ik heb dat nog es gelezen hier op het forum. Dat vind ik persoonlijk superorigineel. Je krijgt dan zo'n box opgestuurd met een certificaat, de coördinaten, je mag zelf een naam geven...Ik wilde dit ook eerst aan mijn papa cado geven. Maar we hebben gekozen voor een mooie foto van de trouw. De ster zal hij krijgen met zijn verjaardag.Hopelijk ben je er iets mee.xxxwww.thierry-amber.Bruiloftsite.nl
Hoi Wendy,Wij geven een grote foto in kader af eerder die dag getrokken, met een supergrote bos bloemen.voor de getuigen heb een mengeling van alcoholische drankjes voorzien :-)Groetjes !08*08*2008