Terug naar overzicht
heei,wat dacht je van een geldboompje? koop een leuk plantje bijvoorveeld ficus (heet t geloof ik) nja een boomachtig plantje en hang daar allemaal briefjes van vijf euro in en versier het verder met strikjes/snoepjes oid succes verzekerd!groetjes Karin
hey sophie,wij vulden eens een visbokaal met enkele goudvisje, munten van 1 en 2 euro en enkele zeeroverschatten, dit waren kleine flesjes met briefjes, echt heel tof hoornele
Onze vrienden zijn vorige week getrouwd, en zij hebben van een ander koppel allemaal 50 eurocent-stukken gekregen in een kaars! Je moet wel veel geduld hebben om dat te maken, denk ik: laagje was, paar muntjes, weer een laagje was. Enfin, ze hebben er wel al veel plezier aan beleefd, 't is naar het schijnt echt een avondvullende bezigheid: om de zoveel tijd eens gaan kijken of er al een nieuw centje tevoorschijn is gekomen bij het smelten...Groetjes,Barbara
Misschien niet origineel genoeg maar wel leuk is een ballon laten vullen met briefjes. Dit kan je in alle balloonshops laten doen.
hey Sophie,wij kochten voor vrienden een kadertje in de CASA (slechts 4 euro). Daarin stopten we in het midden een leuke foto van ons met het koppel (of een leuk kaartje kan ook) omringd door allemaal briefjes van 5 euro. Doordat dat in laagjes ligt, moeten ze ze allemaal uithalen om te kunnen tellen. Niet superorigineel, maar wel mooi en veilig om af te geven.
ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar ik heb ooit eens meegemaakt op een trouw dat de collega's daarvoor een bankrekening hadden geopend. Het koppel kreeg een 5-tal vuilniszakken vol met 'gekopieerde' geldbriefjes, op een 6-tal briefjes stond er een letter, die moesten ze bewaren, en met die letters moesten ze dan een woord vormen. Dat woord was dan het paswoord van een mailbox (ook speciaal voor hen aangemaakt), en in die mailbox zou er dan een mailtje zitten met de gegevens van de bank en het rekeningnummer en zo... oké, misschien wel veel werk, maar voor dat koppel was het wel heel fijn!!
Hallo,Een paar jaar terug ben ik van job veranderd en had ik nog een laatste feestje om afscheid te nemen van mijn collega's.Zij hadden toen ook geld bij elkaar gelegd en hebben het wel ( vind ik ) op een originele manier afgegeven.Eerst kreeg ik een goot grof brood met daarin allemaal muntstukken, dus moest ik het brood stukje per stukje uit elkaar halen om geen centje te missen.Dan hadden ze een T - shirt voor mij met daarop mijn naam genaaid met briefjes van 5 euro.Echt tof.Nog veel succes.Elke
Hoi..Hier nog een aantal voorbeelden:- ijsemmer met fles champagne, geld in enveloppen en die schikken rond de fles en over de rand van de emmer zodat het een bloem lijkt- geld in telefoonboeken verstoppen- in een aantal telefoonboeken cijfers omcirkelen..deze vormen dan het rekeningnummer waarop gestort wordt- muntjes plakken op een karton, of plank bvb hun initialen, of naamVeel succes!An
Hey Sophie,voor een nichtje van mij die aan het bouwen was, hebben wij een speelgoedkruiwagen gevuld met fijn zand en daarin stukken van 50 eurocent en 1 euro vermengd. Bovenop het zand staken houten stokjes waar we met briefjes geld waaiertjes aan hadden bevestigd.groetjeskathleen
Vorig jaar hebben we voor een bevriend koppel een huwelijksboot gemaakt. In den AVA hebben we zo'n boot in piepschuim gevonden en dan een heleboel snoep gekocht. Twee uur zijn we er aan bezig geweest, maar het was een tof effect. We hadden ook zo'n superkitscherig bruidspaartje gekocht en een klein kistje. Daar hadden we dan allemaal 2 euro stukken in gestoken. Echt fijn!