Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mama's

30-7-2008 21:28:38
Het is nog niet voor binnenkort dat we gaan trouwen (begin '10) maar ik zag daarnet op vitaya 'missers in mode' en het ging over moeders op de trouw van hun dochters. Het had wel mijn mama kunnen zijn. Volgens mij staat me nog wat te wachten om voor mijn mam en schoonmama suitekledij te vinden voor de grote dag. Voor mij moet iedereen echt kleurengecoördineerd zijn, zolang ze er maar goed uitzien en zich goed voelen. Maar waar kan ik ze naartoe sturen??? Hier hebben ze zeker hulp bij nodig. Ze hebben allebei ook een maatje meer en zijn niet zo groot. Hoe meer ik erover nadenk, hoe minder ik er vertrouwen in heb... hulp! We zijn van Antwerpen

regina
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1092

nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik30-7-2008 23:04:28

zwijg mij ervan!!!

wij hadden iets van: "iedereen doet aan waar hij zich goed in voelt, geen dresscode, geen kleurcode" en ik heb er dik spijt van, want volgens mij gaat de ere tafel een kleurboek worden.

Ik heb een bustierkleed in het wit, mijn moeder wist niets van mijn kleed en heeft een bustierkleed gekozen in het FRAMBOOS! mijn moeder is 50 jaar hé
Mijn getuige komt in een halterkleed in het ZWART/BRUIN/GEEL/ORANJE/ROOD/WIT

ik denk dat ik ver een hartaanval krijg!

geen van beide heeft nog maar gevraagd of ik mee wou gaan shoppen, anders had ik zeker rekening gehouden met de kleuren, maar ik vrees dat mijn zus en moeder er belachelijk gaan uitzien...

ik ben blij dat ze me het op voorhand gezegd hebben, want had ik niets geweten en ze zouden zo naar mijn trouw komen, ik denk dat ik zou beginnen wenen zijn.

Luce

Meld misbruik31-7-2008 7:58:08

Ga misschien eerst eens langs bij een kleurenconsulente. Het kost geld maar tis wellicht de moeite. Een geschenkje voor de mama's??

regina
10-4-2010
 Meld misbruik31-7-2008 8:04:07

pfff ja, 't is daar dat ik ook schrik voor heb. Allebei in foute kleren. Voor de mannen in de suite worden allemaal gelijkaardige kostuums gehuurd. dus dat komt wel in orde. maar de mama's...

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik31-7-2008 9:18:19

Ik heb het zo opgelost dat ik beide mama's heb meegenomen naar de bruidswinkel voor suitekledij zodat ze direct ook konden zien wat de ander ging dragen..

Veel succes !

Groetjes,
Inge

katleen
18-4-2009
 Meld misbruik31-7-2008 9:23:38

als je meer info wil over een kleurenconsulente stuur me gerust een mailtje

katleen.schippers@telenet.be

Thierry

Meld misbruik31-7-2008 9:36:15

---

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 10:04:47

Beste Regina,

Ik ben met mijn ma en schoonma samen gaan shoppen achter suitekledij.
De tofste winkel is Linea Raffaelli in Brugge. Je mag er alles combineren en ze hebben grote maten.
Wees vooral eerlijk tegen je ma en schoonma wat ge verwacht.
Ik heb vooral problemen met kledij schoonzus. Tis een gierige pin!
Veel succes,

regina
10-4-2010
 Meld misbruik31-7-2008 11:05:44

Bwa discreet hoeft niet echt hihi ze weten dit zelf ook wel eigenlijk. (chance, want ik en subtiliteit gaat niet echt samen) Ik ben al eens bij Linea R geweest in Brugge en daar hingen idd veel mooie suitekledij. Mss moet ik er nog eens naartoe maar dan met hen. (tip: heel juli is het daar solden geweest, mss goed om weten voor volgend jaar)thx!

s
1-6-2007
 Meld misbruik31-7-2008 11:15:24

Ik begrijp iets niet goed. Je zegt:
Voor mij moet iedereen echt kleurengecoördineerd zijn, zolang ze er maar goed uitzien en zich goed voelen.
Moet er tussen 'moet' en 'iedereen' in jouw zin nog een 'niet' staan en vind je kleurengecoördineerd niet belangrijk. Of vind je dat net wel belangrijk. Ik vind het zo'n rare zin en snap hem niet. :)

Als geen van beide speciale opvallende kleuren neemt, dan kan het toch al niet erg fout lopen. Hangt er ook vanaf: hoe belangrijk jij zulke dingen vind.(maar dat snap ik niet in je tekstje)

Ik had ook schrik voor de kledij van mijn (best wel dikke en kleine) mama. Ik heb me er niet mee gemoeid en ze had echt iets gepast aan voor haar figuur. Mijn partner en ik verschoten in de goeie zin. :-)
Mijn mama had geen suite kledij maar een mantelpakje van Frank Waller (? ofzoiets) aan en dat was mooi. Wij zijn wel in de winter getrouwd, misschien had het voor de zomer moeilijker geweest. Mijn mama had een beige combinatie aan. Mijn (slanke) schoonmoeder had zwart met bordeaux aan.
Ze waren dus niet op elkaar afgesteld, maar omdat ze beide een niet echt opvallende outfit hadden stoorde dat niet.
Nu denk ik ook niet zo hard na over zulke dingen. Voor mij was het belangrijkste dat mij ma iets deftigs aan had, schoonmoeder vertrouwde ik wel.

Anders kan je ze tips geven aan de hand van foldertjes met suitekledij of andere feestkledij en vragen wat ze er van vindt? Misschien ga jij net zoals ik in de positieve zin verschieten en is ze niet zo'n ramp als je denkt.

regina
10-4-2010
 Meld misbruik31-7-2008 13:20:39

oei je hebt gelijk. er zou idd moeten staan dan ze voor mij niet kleurengecoördineerd moeten zijn.

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 17:21:05

Hey,
Ik had gezegd tegen de dames van onze suite: alles wat je wil, maar geen zwart!
Nu is mijn moeder een echte zwartdrager. Ze vond het niet leuk, maar ze wilde wel kleur dragen, voor ons. Dus we hadden samen iets gaan kiezen bij Paprika (winkel voor grote maatjes). Een kleed met passend vestje. De kleur was olijfbruin... Ik had al door dat ze de kleur niet zo mooi vond, maar ze zij niks.
Nu had ze die outfit achter mijn rug laten verven in het rood, om mij te verrassen. Jammer genoeg was het mislukt, en de kleren zijn in de vuilbak beland.
Mama was een beetje misnoegd en teleurgesteld, wat normaal is. In een opwelling heeft ze een andere outfit gekocht, ergens in Sint-Niklaas. Ik mag hem niet zien! Ze wil enkel kwijt dat het nogal "flashy" is..... Tja, en dan hoor ik van mijn aanstaande schoonmoeder dat zij ook iets "soortgelijks" heeft gekocht.
Je kan wel raden dat ik me heeeel veeel zorgen maak!
Maar jij hebt nog tijd genoeg om dat allemaal in goede banen te leiden. Dus neem ze zelf mee naar winkels, en zeg hen wat je hen graag zou zien dragen. Meestal doen mama's dat wel, omdat het voor hun dochter is.

Veel succes ermee!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 9 dagen

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik1-8-2008 9:52:28

Ulla Popke op de meir heeft grote maten , maar is wel redelijk ouderwets :s
als ze echt suitekledij nodig hebben het bruidsparadijs mischien eens proberen?
ik heb niet zozeer schrik voor (schoon)moeder maar voor de vaste vriendin van mijn aanstaande zijn getuige:s
t meisje komt percies uit een of ander vunzig boekske gestapt telkens als je haar ziet :s:s:s

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik1-8-2008 10:50:00

Hey Regina,

Ik heb zelf een grotere maat en ik heb mijn trouwkleed gehaald bij Boetiek Maya in Hemiksem. Daar kan je ook suitekleren krijgen.

Ik geloof zelfs dat er in november opendeurdagen zijn en een bruids- en suiteshow op 12 oktober, maar kijk maar eens op hun website www.boetiek-maya.be

Groetjes
Ines
3/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...