Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

website

30-7-2008 21:36:38
Hey bruidjes,

na lang aarzelen hebben we dan toch een huwelijkswebsite online gezet en ik moet zeggen, het is erg leuk om in het gastenboek de reacties van familie en vrienden te lezen... Indien jullie graag een kijkje gaan nemen www.blis.be/wijtrouwen . Je mag natuurlijk altijd ons gastenboek tekenen. Na de heugelijke dag worden er natuurlijk ook de foto's van onze trouwdag op gezet.

Groetjes,
Lore
22/08/08

Lore
26-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 846

Els

Meld misbruik30-7-2008 22:24:20

Hey Lore,

Hele mooi site, echt waar!

Ik weet dat er heel wat tijd in kruipt, maar persoonlijk vind ik het de moeite waard... Heel wat mensen kennen het gegeven van dit soort sites nog niet, maar dat is aan ons om het bekend te maken he!?

De onze is: www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Heel veel succes ermee en geniet van jullie dag!

Groetjes,
Els

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 0:18:05

Das wel een toffe site.
Wij hebben er ook ééntje en ik vind het wel leuk om te doen.
Vooral voor de familie die nogal nieuwsgierig is naar al de voorbereidingen is het wel handig, op deze manier kan je iedereen op een toffe manier op de hoogte houden.
De onze is http://onzetrouwpagina.com/trouwen.asp?pagina=sunnyelke

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik31-7-2008 8:46:41

wij hebben er ook eentje en het is echt leuk om continue dingen aan te vullen. zo help je andere mensen ook met sommige tips.

de onze is http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl/

grts cindy 12/09/08

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik31-7-2008 9:07:58

heel mooie website Lore!
Wat mij wel direct opviel is dat jullie misviering voor je burgelijke trouw is.
Bij ons mocht dat niet! Wij moesten ons trouwboekje in de mis afgeven.
Geniet van jullie dag!

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik31-7-2008 10:45:48

Supermooie site, Lore!
Eb ook jullie uitnodiging, mooi! Dezelfde stijl als de site! Super!

Ook wij tellen af via onze site, weliswaar nog een jaartje: www.tomenlien.be

Groetjes

Lien
01/08/2009

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik31-7-2008 11:16:53

Supertoffe website Lore!

Wij hebben er ook eentje aangemaakt en is idd wel tof voor de mensen in je omgeving om je vorderingen te kunnen volgen (ook al moeten wij nog 317 dagen wachten)

xxx
Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Lore
26-8-2008
 Meld misbruik31-7-2008 13:02:50

Hey,

leuk al die toffe reacties!
Liesbeth, de reden dat wij een misviering hebben voor de burgelijke trouw is omdat wij een alternatieve misviering hebben. Dan mag dat. Mijn vriend is namelijk ooit al een keer getrouwd.
Groetjes en nog veel surfplezier!
Lore

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...