Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen nu zaterdag in Hof Van Nazareth in Lier. Een prachtige zaal, zeer vriendelijke mensen. Wij betalen voor ons avondfeest 28.70 euro voor de drank. Ze zijn wel iets duurder, maar wel goed. Weet geen prijzen van enkel dansfeest. Vraag gerust een brochure aan of ga op een zondag vanaf 14u naar de zaal. Hier krijg ja dan alle info dat je nodig hebt. Dat is elke zondag dus als je eens niet kan, ga je gewoon de volgende week. Succes !!!Groetjes,stressie katrien02/08/08www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
Dag Vicky, Het Hof van Aragon is misschien ook een optie. Mijn schoonzus en schoonbroer zijn er vorig jaar getrouwd en dat was echt in orde. Bij hen was er wel een avondfeest in buffetvorm. Ik geloof wel dat de prijzen heel goed meevielen. Ik weet niet of je er ook enkel een drink kan geven. Maar eens informeren kan natuurlijk nooit kwaad. Rond Kessel heb je ook de Bemden (ik ben niet zeker of je het zo schrijft). De locatie daar is alvast heel mooi. Veel succes met je zoektocht! Groetjes,Caroline
Wij doen ons feest in feestzaal Rubens in Berlaar (wij trouwen ook in Berlaar). Meer info te vinden op www.dekookgek.be en dan doorklikken op feestzaal Rubens.Groetjes
wij zijn afgelopen zaterdag naar een trouwfeest geweest in het hof van aragon in lier en ik vond dat eerlijk gezegd veel beter kunnen, zowel qua sfeer als qua eten & bediening. maar dat is persoonlijk, natuurlijk!
heymss de Lage Polder in duffel, wij doen daar s middags een broodjeslunch. De prijzen vallen heel goed mee en wij kunnen bij goed weer op t terras zitten. Ze hebben beneden ook een feestzaal.andere opties: t lepeltje in duffel, alcazar (handelsstraat duffel)Zelf geven we ons trouwfeest in de lemenhoek in OLV-WaverHopelijk vind je snel iets naar je zin.GroetjesAnn30/08/08
Hey Vicky,Wij geven ons feest in La Grange in Massenhoven.Geen al te grote zaal, maar wel heel sfeervol aangekleed waar een drink perfect mogelijk is !Groetjes !08*08*/2008