Terug naar overzicht
Zovirax smeren!! Echt belachelijk veel smeren op die stomme koortsblaas.Niet dat ze dan plots verdwijnt, maar zo is de kans dat het groter wordt kleinder en beetje sneller geneest.Ik heb de avond voor de trouw preventief zovirax gesmeerd en ik stond op met een koortsblaas!! Zooo BALEN!! Maar behalve de paniek van die ochtend heeft dat mijn trouw niet verpest. En de mensen gaan u blijven kussen hoor. Ze zijn zo bezig met hoe ziet haar kleed eruit dat ze dat kleine wondje op je lip niet meteen opmerken.Zo was het toch bij mij of ze durven niet uit beleefdheid. Dat kan ook natuurlijk.
Wij trouwen ook op 08.08.08 inderdaad tel de dagen nu wel af, echt spannend he ...Voor je koortsblaasje, als hij die dag nog is kan je zo een plijster kopen die je er dan op plakt en dan kan je gewoon je make-up daarover doen, en valt het bijna niet op! (kan je halen bij de apotheek) Ik zelf heb het nog nooit gebruikt, maar ken wel iemand die daar héél tevreden over is. Maar normaal zal die wel weg zijn hoor tegen dan. Ik zit hier ook met een puistje aan mijn neus, maar beter nu dan dan :)groetjes
Hey LauraHier nog een 3x8-ertje... ZOVIRAX!!! Het enige goed middel. Elke avond voor het slapengaan een dikke laag en als je niet onder de mensen moet komen thuis. Je zal ze gegarandeerd kwijt zijn als je het echt regelmatig en goed doet. PS: niet met de tube rechtstreeks op de blaas wrijven anders besmet je het tubeke en ga je jezelf telkens opnieuw besmetten.
Hey Laura,Hier ook hoor! Voor ons is het nog 9 dagen, je bent dus sneller aan de beurt! :)Ik spring bijna uit mijn vel van de zenuwen. Er is nog zoveel te regelen in de laatste week, gelukkig hebben we dan al vakantie! Veel rusten zal er niet bij zijn met al dat gedoe. Wat moeten jullie nog in orde brengen? Of is alles geregeld? Wij moeten nog:-misboekjes en kaars afgeven in de kerk-we wachten nog op het definitieve draaiboek-de routeplanning moet nog doorgestuurd aan de fotograaf en limo-bedrijf-laatste pas van mijn kleed-bruidssuiker afhalen-tafelschikking en lijst moet nog op papier gezet worden voor de feestzaal en de ceremoniemeester....Ik flip gewoon!!!!Maar we gaan er iets moois van maken!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
hey Amber,ik moet nog tot en met woensdag werken:(Maar goed dat er niet meer zoveel moet gebeuren dus en de mama's helpen ook wel.Ik moet nog proefkapsel laten doen, kleed passen en meenemen. Pedicure, handjes verzorgen, wenkbrauwen epileren.De hele dag eens overlopen met de suite (wij hebben geen ceremoniemeester), muziekvoorkeur doorsturen naar de DJeuh en de rest tja daar kom ik niet meteen op...Probeer kalm te blijven( da probeer ik ook, maar gisterennacht kon ik voor het eerst al niet in slaap geraken, en er waren nog 9 dagen te gaan!) en geniet er nog maar van want het zal veel te snel voorbij zijn.Ik hoop op droog weer en ook voor jullie de dag erna.veel succes en groetjesLaura
HoiWij trouwen ook op 08/08/08 in Sint-Truiden. Bijna alles is in orde, op een paar details na. De laatste weken kwam er toch meer bij kijken dan ik dacht. Ik zal blij zijn als het zover is. Ik ben ook wel nerveus, maar hoop vooral de nacht ervoor goed te kunnen slapen en de dag zelf niet te veel last te hebben van de zenuwkes. Ben van nature een "stresskieke". We zullen zien...Liesbeth08/08/08www.wupenmolleke.bruiloftsite.nl
Hey liesbeth,best wel grappig, wij trouwen ook in Sint-Truiden op die dag dus!Om 11 u stadhuis en jullie?Laura
Hi Laura, Wij trouwen ook de 8e, en ondertussen is het maar 6 daagjes meer ....amaai... aftellen geblazen! Quasi alles is af bij ons (behalve de bruidssuikertjes, die moeten we nog maken, da's voor morgen). Ik moet ook nog véél poetsen in huis, want overal ligt of staat wel iets voor de trouw... Wij werken allebei ook tot en met woensdag, dus enkel donderdag nog vrijaf voor onze grote dag VRIJDAG.... (ben vandaag nog naar een huwelijksmis gaan kijken, nu wil IK daar ook gaan staan !! ) hehe...veel succes aan alle 8-8-8 bruidjes én iedereen duimen voor goed weer héAnn