TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
funfoto
|
31-7-2008 13:19:25
|
|
Luce
|
31-7-2008 13:23:39
NIET REAGEREN OP FUNFOTO EN HET E-MAILADRES !!!!!
|
|
Sofie
12-9-2009
|
31-7-2008 14:45:31
Ja, idd, zeker niet reageren!!
Tis weer es die freddy / lucien!! Hij heeft weer es 'n andere account aangemaakt..
Ik kan je jammergenoeg niet verder helpen, maar raad je gewoon aan om niet te mailen naar die funfoto!!
|
|
sandra
22-9-2007
|
31-7-2008 14:51:26
ik denk dat natacha gevraagd heeft om haar te helpen voor een ander muziekoplossing, niet om haar aan te raden op niemand te reageren...
natasha: dit is heel erg jammer voor je (en voor je zus ook natuurlijk). ik ben niet van jouw kanten dus kan je niet helpen... maar ik zou als ik jouw was eens gaan vragen bij het plaatselijke koor, daar zit meestal wel een goed zangtalent tussen wat daarbuiten ook alleen zingt in kerken bij een huwelijk. ofwel oplossen door gewoon muziek op een cd natuurlijk...
|
|
Patricia
14-2-2009
|
31-7-2008 15:40:08
Wij doen nu wel geen christelijke viering, maar de viering wordt geleid door een pastoor. En het is hij die ons iemand heeft aanbevolen waar hij al vaak mee heeft samengewerkt. Misschien eens horen?
|
|
funfoto
|
31-7-2008 16:08:11
|
|
Matthias
6-9-2008
|
31-7-2008 16:56:28
En we zijn weer vertrokken ! :p
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
31-7-2008 17:12:38
Hey Natacha,
Als je houdt van muziek met soul kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Mail me voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com
PS: Niet panikeren, voor mijn huwelijk hebben de muzikanten 14 dagen voor het huwelijk afgebeld en achteraf bleek dat het beste wat er kon gebeuren! De nieuwe band was fantastisch, iedereen vond het prachtig. Misschien heb jij ook zoveel geluk ;-)
|
|
Marieke
18-4-2009
|
31-7-2008 20:02:35
Dag meid,
Je kan Peggy Richie contacteren, ff intikken op google, die verzorgt de viering bij ons.
Succes
Marieke 18-04-2009
|
|
Katrien
4-4-2009
|
31-7-2008 22:24:37
Dag Natacha,
Kamerkoor Cantatille (www.cantatille.be ) verzorgt regelmatig huwelijksvieringen in de regio Oost-Vlaanderen, maar misschien willen ze ook wel tot in West-Vlaanderen komen?
Grtjs, Katrien
|
|
sanderijn
|
1-8-2008 9:53:05
Beste Natacha, ik ben professioneel muzikante en speel regelmatig trouwmissen in combinatie met zang of andere instrumenten, volgens wat je zelf wil. Matige prijs. Contacteer me gerust vrijblijvend via tantrijn@hotmail.com. groetjes en nog veel succes, Sanderijn
|
|
Lies
8-8-2009
|
1-8-2008 23:17:19
Natacha,
Bij ons liep ook alles niet van een leien dakje. Maar het muzikale aspect was één van de weinige dingen waar we gerust in waren. Wij hebben gekozen voor David en Noor. Zij zongen prachtige tweestemmige duetjes en beide een sololied. Je kan dit uiteraard zelf kiezen. Wij waren zo onder de indruk dat mijn schoonzusje hen al onmiddellijk heeft geboekt voor volgend jaar.
Zij zijn helemaal niet duur en ze vragen geen kilometervergoeding.
Je kan hen hier op het forum wel ergens vinden, maar ik geef alvast hun e-mailadres: vervoort130@hotmail.com
Misschien zijn zij nog vrij. Het is in ieder geval meer dan het proberen waard.
Laat de moed niet zakken ... go girl.
Have fun.
greetz, Lies
|
|
bla
1-10-2009
|
2-8-2008 11:09:43
Dag Natacha,
Indien je nog steeds op zoek bent naar live muziek, kan je ons steeds vrijblijvend contacteren op saffraan at annaville dot net Samen met mijn collega vorm ik een klassiek gitaarduo. We brengen ook klassieke zang met gitaarbegeleiding. We hebben ervaring met het verzorgen van missen en het opluisteren van recepties en zijn beiden professionele muzikanten (afgestudeerd aan het Conservatorium). Stuur gerust een mailtje voor meer informatie.
Laura
|
|
Marianne
|
8-8-2008 11:59:02
Beste bruid in spe,
Ondertussen heb je al een waslijst van aanbiedingen. Mag ik er één aan toevoegen? Octet in Spe, een trio (contrabas, gitaar en stem) die je viering warm en persoonlijk kunnen maken. Neem vrijblijvend contact op met marizang@telenet.be en zij mailt je alle informatie door. Ik hoop oprecht dat je gauw iemand vindt die je weer doet geloven in de magie van het huwelijk! muzikale groetjes, Marianne
|
|
katia
|
16-8-2008 13:42:51
Hoi
Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Demo's op aanvraag
Groetjes van Katia
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|