Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsschoene (kleur)

31-7-2008 15:51:51
Hey, ik heb daarnet om mijn trouwkleed geweest. Het werd Marylise Piu.
Maar samen met de winkel hebben we zitten nadenken over de schuinen en eventuele andere accessoires.
We hadden volgende zaken in gedachten...
- bruin: wit trouwboeket met bruine tinten, bruin kostuum voor mijn toekomstige, bruin haarstukje en bruine schoenen.
- grijs: wit trouwboeket met grijze tinten, grijs kostuum, zilveren schoenen.

Persoonlijk ben ik meer voor de bruine tinten, aangezien dit warmer oogt (we trouwen in november, het zal mss al killig genoeg zijn). Enkel de schoenen twijfel ik.... bruine schoenen..

Liesbet
22-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 797

Irma
3-10-2008
 Meld misbruik31-7-2008 15:58:35

Wat je nog mooi met wit en bruin is brons of goud. Ik heb zelf ook geen witte schoenen, maar precies vintage-look goud-bruin leren van clark's. (Via de site van Clarks.com kan je de damescollectie bekijken, de mijne komen uit de serie smart shoes - model chic style)

groetjes,
Mus

Claudia
8-8-2010
 Meld misbruik31-7-2008 16:11:16

Hey Liesbet

Ik heb zelf een jurk met ivoor en cappucino kleur. Mijn ventje heeft een bruin kostuum. Ik heb bronzen/gouden schoenen. Het bruidsboeket heb ik nog niet gezien maar mijn ventje heeft wel al gezegd dat het oudroze rozen gingen zijn. Hij had een stukje stof van mijn kleed meegenomen en de bloemiste had dit dan samen met hem uitgekozen.

groetjes
Clau

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik31-7-2008 17:10:33

Ik vind dze jurk van marylise heeel moi die je gekozen hebt mag ik vragen rond welke prijs ze ligt? Heeft er iemand van de toekomstige bruidjes de solange toevallig gekozen? Wij trouwen in juli 2009 en ik wil deze jurk zooo graag al eens gaan passen maar is dit niet veel te vroeg?? Langs de andere kant wil ik wachten op de nieuwe collectie veel liefs wij

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik31-7-2008 20:29:53

Hey,
ik had dit kleed ook aan toen ik trouwde (4juli) ik heb de juwelen en dergelijke in de bruidswinkel zelf gehaald. foto's kan je zien op www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl
mijn schoenen waren ivoorkleurig.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...