Terug naar overzicht
Hey Kim,vrienden van ons zijn daar getrouwd 2 jaar geleden en het was er heel goed vond ik hoor! Lekker eten, mooie omgeving, vriendelijke mensen. Als gast was het een geslaagd feest en een geslaagde locatie!Veel succes!Sofienog 15 dagen te gaan...
2 jaar geleden naar een feest geweest op die locatie. Vond het er prachtig. Het eten was lekker, kan mij vooral het dessertenbuffet herinneren! Dat was apart en lekker! Het was toen prachtig weer en de dj heeft zich gewoon omgedraaid en iedereen heeft op het terras staan dansen. Binnen was het gewoon leeg!Geniet ervan, ik denk dat je goed gekozen hebt!Peggy8/8/8
Op 15/09/2007 hebben wij ons trouwfeest gedaan in het Hof Van Beatrijs. Ik kan alleen maar zeggen : toplocatie !!! Heel verzorgde receptie en avondfeest, lekker eten, super bediening, veel vrijheid van doen en laten,... Die mensen van daar leiden je daar door je feest, je moet zelf aan niets denken, zij zelf houden rekening met kleine details om toch alles vlot te laten verlopen. En dan het dessertenbuffet hé... Om je duimen en vingers van af te likken !!! Geniet ervan !!!
bedankt voor de reacties...
Echt de moeite !