Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geldenvelopjes

12-5-2005 18:16:18
Hoi iedereen,

Wij hebben geen huwelijklijst gemaakt en zullen dus waarschijnlijk enkele envelopjes met geld ontvangen.
Nu heb ik van enkele mensen al gehoord dat er soms envelopjes verdwijnen...en dat wil niemand natuurlijk meemaken...
Ik weet niet of het kasteel waar ons feest doorgaat een kluis heeft, maar stel dat dit niet zo is : heeft iemand een goed idee (een doos/koffer/...)om de envelopjes veilig in op te bergen ?
Op het huwelijk van mijn nicht was er een prachtige vogelkooi waar je enkel bovenaan iets kon insteken en dat achteraan dichtgemaakt was... ik vond dit een tof idee maar misschien heeft iemand anders nog een beter idee ?

Greetzz,
Isabelle

Isabelle
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1225

Elke
28-5-2005
 Meld misbruik12-5-2005 18:46:21

Hallo,
Wij gaan een grote doos in een hartvorm zetten.
Wanneer alle mensen aanwezig zijn zal iemand deze doos even naar ons thuis brengen.
Wij hebben dan wel het geluk natuurlijk dat we een feestzaal hebben gevonden die 10 minuutjes van ons appartemntje is verwijderd.

Veel succes nog
Elke

An
13-8-2005
 Meld misbruik12-5-2005 19:58:04

Hoi Isabelle,
Waarom zet je niet gewoon een rekeningnummer op je uitnodiging. Wij doen het zo.. we zullen nog wel envelopjes krijgen, maar het zal in ieder geval veel minder zijn en dus ook veiliger.
Groetjes en veel succes,
An

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-5-2005 13:12:33

Wij hebben ook een rekeningnummer vermeld, en momenteel hebben er toch al aardig wat mensen daarop gestort. Zo zullen we de dag zelf eigenlijk niet zoveel enveloppes meer krijgen, maar waarschijnlijk wel wat bloemen...

Groetjes,
Ingrid

lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik13-5-2005 14:46:39

hello,
wij zitten met net hetzelfde probleem. Wij vonden een envelopje als cadeautip op de uitnodiging een vrijblijvend idee, maar wat doe je die avond met al dat geld.
Vrienden van ons hadden zo'n ouderwetse brievenbus staan en dat had wel zijn charmes. En met zoiets gaan lopen, doet niemand subtiel... Alleen weet ik ook niet waar je zoiets kunt huren. Sommige feestzalen hebben dit in huis, die van ons helaas niet.
Veel succes nog!
Lieselotte

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik13-5-2005 16:48:51

Hallo,

Bij ons in de feestzaal worden deze in een koffertje gedaan. Dit koffertje gaat op slot en wordt door de uitbater van de zaal weg gestopt. De sleutel krijgen wij.
Groetjes Wendy
10/06/2005

ilse
17-9-2005
 Meld misbruik15-5-2005 0:32:36

Wij vragen ook centjes om ons verbouwingen te sponsoren en ik ga van een kartonnen doos een huis maken met een gleuf in het dak waarin de enveloppen kunnen gestoken
worden. Heb wel zin in een beetje knutselen...
Groetjes
Ilse
17/9/05

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik15-5-2005 23:06:13

Hallo Isabelle,

Daar wij trouwen in de druivenstreek Overijse, heeft onze feestzaal een klein leeg wijnvatje met een gleufje erin voor alle geld envelopjes erin te steken. Echt origineel en het past nog bij onze streek ook.

Nog veel succes in je zoektocht!

Ingrid en Rony
Nog 6 dagen te gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...