Terug naar overzicht
Hallo,Omdat wij trouwen met rent a priest en onze viering in de tuin van de feestzaal is met aansluitend receptie, vragen we hem gewoon of hij wil blijven op de receptie voor een hapje en drankje maar eigenlijk iets geven denk het niet dat dat gedaan word.Groeten,Darcy08/08/08
hey ine,wij geven onze pastoor geen attentie. ik vind eerlijk gezegd dat we al genoeg moeten betalen aan onze pastoor om gewoon nog maar te mogen trouwen (€ 280). maar ja, dat moet ieder voor zich uitmaken, natuurlijk. :)
Ik had onze pastoor toch graag iets gegeven.Het is een hele vriendelijke!we hadden hem al uitgenodigd op ons feest, maar hij kan niet komen, dus zoek ook nog iets, maar weet ook ECHT niet wat.Misschien een fles wijn met een foto van ons op ofzo?
Wij hebben onze pastoor een grote fles Duvel gegeven... uit de geprekken voor de trouw hebben we gemerkt dat hij wel eens graag een Duveltje drinkt. Wij hebben dit afgegeven toen we zijn gaan betalen (twee weken na onze trouw ongeveer). groetjes
Wij gaan onze pastoor hetzelfde geven als onze gasten op het avondfeest. Dat kost ons niet overdreven veel geld en zo denken we toch ook eens aan hem :-)
Ik geef hem niets.... neen wacht niet correct ik geef hem 200 euro om zijn kerk te mogen gebruiken!Vind ik al meer dan genoeg.Het zou natuurlijk wel anders liggen moesten we hem echt kennen. Maar voor ons huwelijk zullen we hem maar één keer zien... dus neen, sorry hij krijgt niks.De koster die ons steeds hielp daarin tegen wel.
Wij zullen onze pastoor toch een fles wijn en een bedankkaartje geven. De 200 € is niet voor hem, maar voor de pastorij e.Groetjes, Jenny