Terug naar overzicht
Hey Peggy,Bongo bons kan je kopen in elk connections kantoor, maar kweet nu niet of er in Wijnegem eentje is.Wat ik wel weet is dat je bij standaard boekhandel, evenals bij mij (Thomas Cook Travel Shop) cadeaubox kunt kopen, da's hetzelfde systeem als die bongo boxen.Kijk maar eens op de website: www.cadeaubox.com Als je wil kan je die ook bij ons bestellen.Voor alle zekerheid mijn e-mail: travelangelke@yahoo.comWanneer heb je hem nodig?groetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo,Je kan bongo bons vinden in wijnegem shoppingcenter, in de fnac kan je die vinden. Daar kan je ook vivaboxen en cadeauboxen vinden.Groetjes,Darcy08/08/08
Je kan ze ook altijd via de website zelf bestellen, zo doe ik het meestal en ze worden snel geleverd.Als je dit niet ziet zitten verkopen ze de bongo bons ook in elke AS adventure.Groetjes
Dag Peggy,Inderdaad, kijk eens op hun website.Of bij AS ADventure, Fun, Fnac, ... plaatsen genoeg.SuccesMarieke
op de website van bongo-bon zelf kan je de verkooppunten allemaal consulteren! Best daar eens eventjes kijken. AS-adventure zit er sowieso wel tussen.groetjes Annelies
Hallo,je kan ook altijd terecht bij Dreamland in Wilrijk, boomsesteenweg.Bye