Terug naar overzicht
Hoi, Bij mij was het een zestal maanden. Maar ze houden hier rekening met je trouwdatum en wachten liefst zo lang mogelijk voor pasbeurt om aanpassingen aan te brengen, aangezien je gewicht op die vele maanden nog kan schommelen...
Dag Evelien,Wij trouwen op 18-04 en ik ga in november m'n kleedje kiezen (heb wel nu al een afspraak gemaakt in de winkel). Mij hebben ze verzekerd dat er dan nog tijd genoeg is.. geen nood dus.SuccesMarieke
Dag Evelian,Wij trouwen eind april volgend jaar en in de winkel hebben ze mij gezegd dat ik ten vroegste in oktober moet beginnen kijken, en dat er dan nog meer dan tijd genoeg is.Groetjes,Joke.
Ik heb begin januari mijn kleedje gekocht voor ons huwelijk op 20 september. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste pasbeurt.groetjes,
Hoi,wij trouwen op 09/05/2009 en ik heb vandaag mijn trouwkleed gekozen. Eigenlijk ging ik gewoon eens kijken in de winkel, maar toen ik eenmaal aan het passen was bleek toch mijn droomkleed ertussen te zitten! Tegen mij zeiden ze dat ik op tijd was, maar dat ik zeker niet meer had moeten wachten tot in oktober (want bij Pronovias kon de levertermijn lang duren). Mijn eerste pasbeurt is begin maart 2009, dat doen ze daar altijd 2 maanden voor de trouw. Ik dacht ook eerst te wachten op de nieuwe collectie, maar heb nu toch een kleedje gevonden uit die van 2008. T was wel fijn: ik had enkele foto's bij van kleedjes die ik supermooi vond (maar ik wist niet of ik er mee zou staan), en het is één van die kleedjes geworden! :)Veel succes en geniet ervan!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
ik heb miojn kleedje gekocht in november 2007 en mag het weer gaan passen in september. Het kleedje komt wel al half augustus binnen, maar de eerste pas zetten ze maar een maand voor de trouw om geen onnodige retouches te moeten doen mocht ik op het eide nog bijkomen of afvallen.