TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inneke
13-9-2008
|
2-8-2008 18:09:17
Hey,
Wij trouwen op 13september en gaan onze huwelijksreceptie en avondfeest ook daar laten doorgaan. Wij hebben ook echt voor die zaal gekozen omdat ons gevoel hier zo goed bij was. Vorige week zijn wij nog eens langs geweest met een paar vragen en voorstellen om dingen te wijzigen en dit was allemaal geen probleem! Koen Wellens gaf ons ook echt het gevoel dat alles gaat in orde komen. Wij hebben ondertussen al van héél veel mensen positieve dingen gehoord over de zaal dus dat zit zeker goed! Wij hebben ongeveer 75 personen op ons avondfeest en 120 personen voor de receptie. Moest het regenen dan gebeurt de receptie mee binnen, vooral in de veranda dan. Dan zullen de tafels aan 1 kant worden geschoven. Na de receptie worden de tafels dna teruggeschoven zodat de zaal weer helemaal in orde was. Dus jullie hebben ongeveer 160personen dan maar dan niet om te eten? Dat gaat zeker goed komen. Als je 80 personen hebt kan je 8 tafels van 10personen zetten en dat vult de ruimte mooi. Hoe meer volk hoe meer je gebruik moet maken van langere tafels en gaat het intieme een beetje weg.
Perfect te doen met 80 personen eten en dan daarna extra mensen voor het feest!
Groetjes,
Inneke 13sept08
|
|
Liesbeth
8-8-2008
|
3-8-2008 18:35:29
Naar een trouwfeest ben ik er nog niet geweest, maar ik ben er al wel verschillende keren gaan eten met het werk. Zeer lekker, fijn afgewerkt en prima bediening. Hier ga je niks tekort komen. Veel succes! Liesbeth 08/08/08
|
|
dennis
2-8-2008
|
4-8-2008 13:35:42
effe een heel korte reactie want wij zijn zaterdag getrouwd en vertrekken op reis dus ik moet mij haasten... Wij hadden ons feest daar dit weekend en het was ONGELOOFLIJK goed!!! Het was het beste, het mooiste, het lekkerste feest dat ik ooit heb meegemaakt, helemaal 200 % af!!! Ik raad deze zaal op alle vlakken aan iedereen aan, Familia is the best! (ook al laat de naam dat niet onmiddellijk vermoeden) Later volgt nog wel een langer verslag. Oh ja, wij hadden 121 mensen voor het eten en alles, perfect, plek zat.
dikke kus,
Vicky
|
|
Andra
27-6-2009
|
4-8-2008 22:06:38
Hey Vicky,
jullie zijn nu hopelijk al aan het genieten van jullie huwelijksreis, maar ga toch al berichtje plaatsen, je leest het dan wel als je terug bent... Wij zijn de voorbije zaterdag gaan kijken in de zaal en toen was ik er dus helemaal weg van, dan was de zaal dus klaargezet voor jullie feest, met de bruinige kleuren? Vond het prachtig, was echt gezellig en modern! Blij dat jullie feest zo tof was, hopelijk wordt het onze ook zo volgend jaar, maar heb net naar Familia gebeld om nog eens te bevestigen, dus dat komt wel goed denk ik...? :-))
|
|
Andra
27-6-2009
|
13-8-2008 17:24:15
Heeft er iemand het gevarieerd buffet al eens geprobeerd? Met het koud en wokbuffet, en de bbq. Ouders vinden dit precies iets te modern, vooral het koud buffet, zij zijn meer voor hesperolletjes en tomaat-garnaal enzo. Pfff, moeilijk hoor. ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|