Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

droomkleedje gevonden!!

2-8-2008 20:54:28
Hoi bruidjes,

eigenlijk is het helemaal niet zo speciaal maar ik wil het toch even met jullie delen: ik heb vandaag mijn droomkleedje gevonden! Eigenlijk ging ik gewoon nog maar eens kijken en had ik totaal niet de bedoeling om ook al echt iets te kopen. Ik had enkele foto's meegenomen van (Pronovias) kleedjes die ik mooi vond, en de meeste ervan hadden ze in de winkel. Dus heb ik een vijftal kleedjes gepast, en mijn ideale trouwkleed zat ertussen! Ik had niet meteen het gevoel van "dit is het!" maar toen ik schoenen en juwelen erbij aanhad en ermee rondliep in de winkel en mezelf in alle spiegels zag kreeg ik wel het wauw-gevoel!!

Wat ik wel heel vreemd vond: de verkoopster vroeg in welke kerk ik zou trouwen en op welke datum. Blijkbaar hebben ze daar een regel die zegt dat éénzelfde kleedje nooit een tweede keer verkocht mag worden aan een andere bruid die in dezelfde kerk en in hetzelfde jaar trouwt. Ik had hier nog nooit van gehoord, dacht eerst dat het een grapje was!

Ik ben in elk geval superblij, en ben ook héééél erg tevreden over de service bij Le Chapeau in Bree, geen enkele moeite was te veel en de verkoopster zei het ook eerlijk als ik ergens niet echt mee stond. Ik heb foto's getrokken en zit er nu de hele tijd naar te kijken :).
Aan iedereen die nog een kleedje mag gaan kiezen: geniet ervan, het is zo snel voorbij!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 357

Kerry

Meld misbruik2-8-2008 22:16:30

Dag Liese,

Geweldig dat je je kleedje gevonden hebt!!
Ik heb mijn ook bij Le Chapeau gevonden en tis er ook eentje van Pronovias...Wie weet wel hetzelfde ;-)
Heb je ook Leentje gehad?

groetjes
Kerry

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik3-8-2008 11:19:30

Hoi Kerry,

ik had Annie als verkoopster... . Heb jij je eerste pas al gehad? Je mag me altijd mailen op liesevoets@hotmail.com, dan kan ik je laten weten welk kleedje ik heb gekozen (dat durf ik hier niet te zetten, je weet nooit wie er meeleest!).

Groetjes,

Liese

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...