TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
8-8-2008
|
3-8-2008 10:24:45
Hey Annelies,
Ik heb maat 40, maar mijn rechtervoet is iets groter als de linker. Mijn linkerschoen slofte dus wat uit. Ik heb nu in mijn linkerschoen een zooltje zitten, dat de schoen een halve maat kleiner maakt en waardoor de linkerschoen beter past. Trouwens ook ik ging mijn schoenen bij Van Loock halen en dat zooltje was een voorstel van hun, misschien kan je hun daarover vragen en vragen?
Hopelijk gaat alles binnenkort weer vlotjes voor jouw en je toekomstige. Wij hebben ons alleziens voorgenomen om met huisjes-plannen te wachten na de trouw. De trouw alleen al brengt al genoeg stress met zich mee, hé!
Groetjes, Katrien
trouw.wittevrouw.com 08-08-08
|
|
emilie
|
3-8-2008 11:03:04
bij mij is mijn ene schoon ook wat te groot omdat mijn voeten van maat verschillen. Bij het passen kreeg ik een zooltje om vooraan in de schoen te leggen en dit hielp echt hoor. De twee schoenen sluiten nu mooi aan en sloffen niet uit. Van het zooltje voel je niets.
|
|
sarah
17-5-2008
|
3-8-2008 11:59:06
wat van loock betreft moet je je geen zorgen maken... die lossen dat echt wel op!
|
|
sylvia
9-5-2009
|
3-8-2008 12:14:06
Hallo, Ik zou me der echt ook geen zorgen over maken over Van Loock het is misschien wel even rijden, maar ze weten daar echt wel dat de klant koning is, ze zullen er dan ook alles proberen aan te doen om jou probleem op te lossen, ze zijn daar echt heel professioneel. een half maatje is vrij makkelijk op te lossen waarschijnlijk met een zooltje,als het natuurlijk mogelijk is met je steunzolen, een stom trukje is vaak ook een watteke vooraan in de schoen steken zo wordt de schoen ook een beetje kleiner, dit kan je bv. bij kinderschoenen doen omdat hun voeten zo snel groeien zo snel kan je geen schoenen kopen voet groter watje eruit gaat wel maar voor 1 max 1,5 maatje verschil te overbruggen. Misschien kan je dat ook eens proberen. in ieder geval niet stressen er is zeker een oplossing. Bovendien ga je de volgende keer zelf ook altijd goed opletten dat de maat juist dezelfde is:) groetjes sylvia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|