Terug naar overzicht
Dag Inneke,Wij hebben geen bruidskindjes en ik dacht dus ook om de ringen door de getuigen te laten geven. Onze ceremoniemeester stelde voor dat hij ze zelf bijhooudt en dan op zijn witte handschoen legt voor de zegening door de priester. Zo heb je ook mooie foto's van de ringen samen.Ik weet nog niet of we het zo gaan doen, misschien toch met een ringkussentje dat door één van de getuigen wordt gebracht, dat kan natuurlijk ook.Maar als je een ceremoniemeester hebt, is dat eerste dus ook mogelijk.Groetjes,Joke
Hey!Ik ben overlaats gaan kijken naar een huwelijksmis en zij hadden ook geen bruidskindjes. Bij hen had één van de getuigen het ringedoosje bijgehouden... Dus geen kussentje of speciale dingen, gewoon rechtstreeks uit het doosje en ik denk dat dat ook wel mooi zal zijn.De fotograaf kan ook op voorhand of achteraf nog foto's maken van jullie ringen. Samen met het bruidsboeket ofzo he...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
hallo,wij laten onze ringen ook afgeven door de getuigen aangezien ons bruidsmeisje slechts 18 maand is. ik heb 2ringendoosjes in de vorm van een hartje gekocht. deze kunnen de getuigen dan bijhouden.groetjes evelien29/08/08
Hoi Inneke,Wij hebben 2 bruidsmeisjes:kindje van mijn aanstaande (5j.) en mijn nichtje (10j)We hebben 2 hartendoosjes bij AVA gekocht, gevuld met organza waar de ringen op zullen liggen.Het kindje van Nico overhandigt het doosje met mijn ring aan papa, en mijn nichtje overhandig het doosje met zijn ring aan mij.Eerst wilden we ze aan een mooie witte roos te hangen, maar ik denk dat het nogal onpraktisch is.Groetjes ! 08*08*2008