Terug naar overzicht
Hey bedoel je the apache dance ?Heb het hier eens ergens gelezen het noemt jump on it van de sugarhill gangWant ik heb het daarna opgeschreven groetjes
Hey,Als je iets zoekt in de stijl van "Evolution of dance" dan zijn dit de (tik dit in op you tube en je krijgt verschillende openingsdansen in dit genrenummers Hound Dog - Elvis Presley The Twist - Chubby Checker Stayin' Alive - The Bee Gees Y.M.C.A. - The Village People Kung Fu Fighting - Carl Douglas Keep On - The Brady Bunch Greased Lightnin' - John Travolta You Shook Me All Night Long - AC/DC Billie Jean - Michael Jackson Thriller - Michael Jackson Oompa Loompa - Willy Wonka and the Chocolate Factory (not the EOD version) Mr. Roboto - Styx Break Dance (Electric Boogie) - West Street Mob Walk Like An Egyptian - The Bangles The Chicken Dance - Bob Kames Mony Mony - Billy Idol Ice Ice Baby - Vanilla Ice U Can't Touch This - MC Hammer Love Shack - The B-52's Apache - The Sugarhill Gang Jump Around - House of Pain Baby Got Back - Sir Mix-A-Lot Tubthumping - Chumbawamba What Is Love - Haddaway Cotton Eye Joe - Rednex Macarena - Los Del Rio Bye Bye Bye - N'Sync Lose Yourself - Eminem Hey Ya! - Outkast Dirt Off Your Shoulder - Jay-Z Ice Ice Baby - Vanilla Ice ("Yo, let's get outta here. Word to your mother") Bye Bye Bye - N'Sync ("Bye, bye, bye") groetjes
Hey LiesbethIk heb die vraag hier ook eens gesteld en het is APACHE of Jump on it van the Sugarhill Gang.http://nl.youtube.com/watch?v=nLrDJ7FojfY&feature=r... Veel plezier met de openingsdans :-)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
hey wij gaan dit ook doen! wij trouwen op valentijn 2009, hoe ga jij aan dit liedje geraken? door een DJ laten mixen? want op internet vind je dit niet? een vriend van ons gaat het is proberen maar ik vrees het ergste :(
Hey,Als je op youtube als titel evolution of dance intikt en bij artiest Jud Laipply dan krijg je het volledige nummergroetjes
Hallo allen,heel erg bedankt!!! We hebben er onze eigen versie van gemaakt. Ik hoop dat het minstens half zo leuk wordt als in het filmpje. Ik ken iemand die het in elkaar wil mixen. Heb ook een voorstel gekregen van een dj. Als je in dit forum een verzoekje plaatst, dan bieden ze zich zelf aan. Groetjes en bedankt!Liesbeth