Terug naar overzicht
Wij hebben al 2 trouwfeesten geweten waar ze dat gedaan hebben, en daar zijn nooit echt veel mooie foto's van voortgekomen. De kwaliteit is niet super, in de zaal is het al wat donkerder dan buiten, en die flash'kes van die toestellekes zijn daarom toch niet echt tip top. Ik vind het een beetje verloren geld. Groetjes, Wendy 14/08/2008
Hallo,Wij hebben dat wel gedaan op onze trouw en zoals hieronder gezegd, de kwaliteit is niet super, maar op die manier hebben we wel sfeerbeelden van ons avondfeest, foto's van aan elke tafel,... ik ben wel blij dat we dat gedaan hebben!Groetjes
wij zijn 2 maanden geleden getrouwd en hebben ook wegwerpfototoestelletjes op de tafels gezet. wij zijn heel tevreden met het resultaat. Er zitten echt leuke foto's tussen en zo heb je een idee van de sfeer aan elke tafel.Groetjes,
hoi wij hebben dit ook gedaan op ons feest 18 juli , we hebben het als volgt gedaan na het eten heeft de ceremoniemeester afgeroepen dat er cameras werden uitgedeeld en dat ze de flits niet moesten vergeten en we hebben ze dan binnengebracht en enkel op cd laten zettenin kruidvat dan kan je de iets slechtere fotos niets laten uitprinten he , wij hadden 600 foto's waarvan +-30 mislukt waren wij zijn heel content hierover een echte aanrader
Hoi An,Ik had dit idee ook eerst in gedachten, maar onze ceremoniemeester zei dat dit weinig zou opleveren.1) veel dubbele foto's (speech, openingsdans, entertainment, ...) 2) veel donkere en mislukte foto'sWat ik uiteindelijk de moeite niet vond om te laten ontwikkelen.Groetjes !08*08*2008
Hallo,Wij hebben het idee om binnen de verschillende groepen ( vrienden, familie, collega's) gewoon iemand te vragen die zijn persoonlijke toestel meebrengt om foto's te maken, dan heb je zo goed als ook van elke tafel leuke beelden. Zij die we vragen om hun toestel mee te brengen, krijgen op voorhand een cd om ze ons achteraf op te bezorgen. An
gewoon doen is super leuk wel bij de fotograaf vragen of hij ze gewoon op cd wil zetten en niet wil afdrukken dan kies je zelf de welke je wil afprinten en welke niet.groetjes sylvia