Nu Online
Momenteel zijn er 725 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

3-8-2008 14:48:29
Hallo,
Wij trouwen 30mei2009 en zijn volop aan het fantaseren over onze huwelijksreis. Alle opties staan nog open, maar we willen wel graag een speciale bestemming. Maar we hebben wat schrik voor het regenseizoen. Heeft er hier iemand tips voor een toffe bestemming?
Groetjes Anne

Anne

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 498

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 16:56:36

Hallo, wij vertrekken op 22 september voor 19 dagen naar Bali. Voordeel van Bali is dat hier geen sprake is van regen- en/of orkaanseinzoen. Het is natuurlijk niet bij de deur en dus een eindje vliegen.

Groetjes,
20-09-2008

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik3-8-2008 16:58:52

Wij gaan niks speciaals doen. De maladiven of thailand enzo is echt niet aan ons besteed.
Wij trouwen op 16 mei en gaan waarschijnlijk door de woestijn trekken.
2 jaar geleden trokken we zo van Tunesië naar Libië en dat was gewoon weg het einde!

Sven
28-8-2008
 Meld misbruik3-8-2008 18:42:08

Hey Anne,

Wij vretrekken op 3 september voor 3 weken naar Amerika. Daar gaan we in het Westen rondtrekken. Dus landen in Los Angeles dan doen we al de nationale parken zoals Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Death valley , Yosemite,... En als steden doen we Los Angeles, Las Vegas en San Francisco aan. Om dan zo van San francisco, langs de kustlijn, terug naar Los Angeles te rijden.
Ik moet zeggen we kijken er allebei heel hard hene uit en ben zeker dat het de moeite gaat zijn!

Groetjes,

Annelies

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-8-2008 21:20:49

Hoi

Wij gaan naar Mauritius. We trouwen in maart en dan is het daar einde van hun zomer en dus nog heel aangenaam qua temperatuur.
Groetjes
kim

Sabine
23-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 8:56:40

Hey (Anne),

Wij trouwen volgend jaar 23/05/2008 en we hebben net hetzelfde op het oog als huwelijksreis. We kijken er ook enorm naar uit. We gaan dit niet georganiseerd doen. We huren een auto en we trekken zelf rond. Maar we zijn nog volop aan het voorbereiden. Vooreerst het feest plannen... en nadien stort ik me terug volledig op de voorbereiding van de huwelijksreis...
Veel succes allemaal.
Groetjes

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik4-8-2008 11:53:48

hoi anne,

wij zijn in juli op huwelijksreis geweest en t'was zaaaaalig!!!
we hadden een cruise geboekt, ook al hadden we schrik dat het niets voor ons zou zijn en dachten dat het alleen voor oudere koppels was...
tot onze grote verbazing was er veel jong volk ,ook wel oudere...
we deden cruise op de middelandse zee, elke nacht varen en elke dag een andere bestemming...
twas gewoon de mooiste reis die we in ons leven al maakte!!!
succes!!
06-06-2008

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-8-2008 11:54:19

Hey Anne,

Wij trouwen volgend jaar op 13 juni en ook al werk ik in m'n eigen reisbureau, de huwelijksreis was ook bij ons een cruciaal onderwerp. We hebben kei-veel bestemmingen naast elkaar gelegd voor die periode, regenseizoenen uitgezocht enzo en wat er overschoot was Europa (maar dat wilden we niet) en dan uiteindelijk hadden wij ook nog over: Mauritius, Borneo & Maleisië en Bali. Onze beslissing is op Bali gevallen.
Maar als je meer info wil ofzo mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.com
reizen zijn mijn passie, hobby én toevallig ook m'n beroep ;)

Groetjes

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums