Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen oostenrijk

3-8-2008 16:33:36
Hoi,

ik wil eind december trouwen in Oostenrijk. Mijn vriendin weet van niks, en wil dit indien mogelijk ook zo houden. Wie kan me helpen met de praktische kant zoals welke papieren er nodig zijn, moeten deze vertaald worden door beedigd vertaler?

Groetjes

Jef
30-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1199

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik3-8-2008 17:28:30

Hoi Jef,
Ik wil geen spelbreker zijn, maar je vriendin zal dit toch op voorhand aan de weet moeten komen. Zij zal immers mee haar handtekening moeten zetten op onder de aanvraag en andere officiële documenten.Je loopt natuurlijk ook het risico wanneer je niets zegt dat zij neen zegt (kan altijd wanneer je ineens verrast wordt)... Hoe het concreet in zijn werk gaat weet ik niet. Misschien eens informeren bij de Burgerlijke Stand en de Ambassade?

Veel succes!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 6 dagen

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik3-8-2008 17:30:55

Dag Jef,

Kijk eens op de website van de Belgische Ambassade in Oostenrijk (gewoon even in google intikken). Zij kunnen je zeker verderhelpen!

Weet je al waar je wil trouwen? Ik vind dit trouwens een superidee!

Veel success bij de vorbereidingen en bij de papierslag (ik heb zelf de Duitse nationaliteit en weet ervan :-( )

groetjes
Yvonne

sarah
17-5-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...