Nu Online
Momenteel zijn er 694 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De meerwaarde van een huwelijksreis?

3-8-2008 16:42:06
Hoi bruidjes,

Misschien een beetje een gekke vraag, maar wat zijn de extra voordelen van een huwelijksreis tov een gewone reis. En dan bedoel ik natuurlijk niet dat dit de eerste reis is die maakt als man en vrouw. Ik heb eerlijk gezegd geen idee van het verschil. Graag wat meer info
Alvast bedankt!

Annelies
www.annelies-wesley.bruiloftsite.nl

Annelies
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 603

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik3-8-2008 16:57:02

Is er dan een verschil?
Wij zijn alvast aan het kijken naar onze huwelijksreis en qua kortingen valt dit echt dik tegen.
Ook qua extra's valt dit niet mee.
Een korting van ongeveer 5 à 10 euro per dag mag je rekenen en af en toe krijg je bloemen en een upgrade van je kamer.

Wij gaan op huwelijksreis, gewoon omdat wel elk jaar op reis gaan rond die periode en vooral om te ontstressen van al dat georganiseer.
We doen ook niet echt iets speciaals. Luieren op de maladiven en dergelijken zijn niet ons ding. Dus zoals het er nu voorstaat wordt het voor ons terug trekken door de woestijn... daar zijn we allebei dol op en daar gaat het toch om he!

Birger
13-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 17:23:25

Hey!

Bij ons was het pakket van neckerman ivm extra luxe goedkoper dan de huwelijkskorting! Die draait meestal rond de 5% op het verblijf (dus niet op de vlucht enzo!).

Veel succes!

Birger & Evert
http://www.13september2008.be

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik3-8-2008 20:09:37

Ik wist ook niet dat er een verschil was... Wij gaan gewoon de reis maken die we altijd al hadden willen doen, maar nooit gepland hebben (omdat ze nogal lang duurt en redelijk duur is): met de camper door Nieuw-Zeeland trekken.

Voor ons ook geen Maladiven of dergelijke, maar wel die unieke reis waar we echt naar uitkijken!

Groetjes
Nele

Hélène
30-8-2008
 Meld misbruik3-8-2008 20:18:06

Het is gewoon een mooie manier om die huwelijksdagen af te sluiten. Je gaat samen op reis, ontspannen na al die voorbereidingen. De meeste maken een speciale reis.

Het lijkt me gewoon de leukste manier om die roes na het huwelijk te beleven.

Sommige hotels geven wel extraatjes als het je honeymoon is.

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-8-2008 21:15:01

Hoi Annelies

Wij gaan op huwelijksreis om inderdaad na ons huwelijk lekker te ontspannen en "af te kicken" van de voorbereidingen. We kiezen voor 1 keer een echte huwelijksreisbestemming nl Mauritius, anders niet te betalen. Maar we leggen een huwelijksreislijst bij een reisburo. Ook krijgt de bruid 50% korting op de totaal prijs, zowel vlucht en hotel. Zodat het iets betaalbaarder wordt.
Groetjes
Kim

Tamara

Meld misbruik3-8-2008 22:45:44

Wij hadden ons hotel in Cyprus (Paphos Amathus Beach) via Neckermann geboekt en hadden de volgende voordelen:
- 25% korting op het verblijf
- 4 vouchers voor het wellnesscentrum van het hotel
- ter plaatse upgrade van de kamer
- champagne bij aankomst en champagne ontbijt de eerste morgen
- 4-gangen diner met wijn in een restaurant van het hotel
- toiletzak van het hotel
En om eerlijk te zijn, heb ik speciaal naar zo'n voordelen gezocht.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik3-8-2008 22:54:13

Hallo,

wij trouwen volgend jaar en zijn al een paar jaartjes niet meer op reis geweest. 'k Heb vorige week een catalogus gehaald bij Jetair en heb gevraagd naar speciale huwelijksreizen.
Het hangt er blijkbaar vanaf waar je naartoe gaat. In de catalogus waren er overal vrij grote kortingen.
b.v.: El Gouna in Egypte kost voor pas getrouwden all inclusive 950 euro voor een week, als je alle kortingen ervan aftrekt. Kortingen in dit geval: 30 euro vroegboekkorting plus 25 euro per nacht als pas getrouwd koppel. En daar bovenop krijg je in veel hotels nog een chiquere kamer plus een fles champagne of iets anders.
Wij gaan dus waarschijnlijk wel op huwelijksreis, gewoon ook omdat het dan goedkoper zal zijn dan het jaar erna :-) En uiteraard is het leuk om na het gestress te kunnen genieten van elkaar...

Groetjes,
Inge

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 9:27:23

Wij twijfelden eerst of we op huwelijksreis zouden gaan of niet, maar ik ben nu zoooo blij dat we iets geboekt hebben. Nu het nog maar een weekje is tot aan ons huwelijk (nou ja, 5 dagen), slaan de zenuwen toch wel wat toe. Ik kijk er nu al uit om straks heerlijk te ontspannen met mijn (dan) man in een heerlijk luxe hotel (want als je zoekt kan je voor een honeymoon inderdaad kiezen voor meer luxe zonder er veel extra voor te betalen...)

Groetjes,
Britt.
09/08/08

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-8-2008 11:30:30

Hey Annelies,

Veel hotels geven speciale voorwaarden voor pasgehuwden, zoals bvb speciale kortingen, speciale pakketjes die je krijgt zoals massage, candle light diner enzovoort, kamer van hogere categorie.
Beetje afhankelijk van de bestemming en hotel.

De meeste koppels doen hier een droomreis waar al jaren samen van gedroomd is, vaak een reis die je nog zonder kinderen wil maken, gewoon even met z'n 2tjes genieten van elkaar, van gesoigneerd te worden en van het land.

Een beslissing die je zelf maakt, maar 't is een mooie afsluiter van je huwelijk. Als jullie al samenwonen of geen huwelijkslijst leggen kan je bvb ook je reis als huwelijkslijst nemen.
Ik heb daar al verschillende leuke ideetjes voor gehad, als je wil dan zal'k je daar meer uitleg over mailen, stuur me dan efkes een mailtje als je wil: travelangelke@yahoo.com (ik heb m'n eigen reisbureau vandaar)

Groetjes

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums