Terug naar overzicht
Je hebt een heel mooi 'me to you'-beertje dat een doosje in hartvorm vasthoudt. Das daar wel heel geschikt voor, vind ik.Je vindt die beertjes in winkels zoals Expo, en ook in de Fun.
Wij hebben een rugzakje waar wij de ringen gaan insteken en ons oudste bruidskindje gaat dat dan dragen. Dat rugzakje hoort bij de schaapjes die onze andere bruidskindjes zullen dragen. Heel leuk en schattig!
je kan ook een ballon laten vullen met gas en daar de beide ringen insteken, nele
Hallo LiesselotWij denken eraan de ringen in een glazen kubus te steken. Voor we ze dan willen aansteken wordt het glas gebroken.Ik merkte het idee op, op een site of in een boek en vond het wel leuk. Veel succes... Syl*
Wij hebben twee bruidskindjes (7j, 5j). En we hebben voor beiden een beer van "Nicci" gekocht. Die hebben een buideltje waaruit een zomerbloemetje komt dat aan een lint hangt. Met een extra lintje bevestigen we daar onze ringen aan, en gaan die in het buideltje. Wij hadden ook liever iets meer origineels gehad, maar we vonden die beren zo schattig dat we die genomen hebben.Groetjes,Tine