Terug naar overzicht
Ik weet ook geen liedjes voor na de openingsdans.Na de openingsdans, danst de bruid met haar pa en de bruidegom met zijn ma.Daarna de bruid met haar schoonpa en de bruidegom met zijn schoonma, de overblijver (pa bruid en ma bruidegom) samen
Hey,wij hebben als 2de dans de openingsdans van mijn ouders genomen en de 3de dans was dan de openingsdans van mijn man zijn ouders.Groetjes,Marijke23 dagen getrouwd
Hallo,Ons tweede liedje zal "a perfect day zijn" van Lou reed het derde "You" van ten sharp.Groetjeschantal
Hallo,Wij hebben als openingsdans "still the one" van Shania Twain.Als 2e volgt "i belong to you" van Eros Ramazoti & Anastacia.Aangezien mijn mama overleden is en mijn schoonmoeder niet aanwezig zal zijn op ons huwelijk, kan er enkel met de papa's gedanst worden. Dus wordt iedereen hier al uitgenodigd op de dansvloer.Zo kan ik mijn paps kiezen en kiest mijn aanstaande mijn beste vriendin.Groetjes !08*08*2008
Meestal is het na julle openingsdans de bruid met haar papa, de bruidegom met zijn mama. Dan eventueel De bruid en de schoonvader,de bruidegom met schoonmoeder en de papa en de mama van bruid en bruidegom die al op de dansvloer staan of zij halen nog andere mensen.