Terug naar overzicht
Hallo!Wij trouwen ook op 13 september 2008! wij houden ook nog een ceremonie met daarop volgend het avondfeest ... wij moeten alleen nog de openingsdans inoefenen ... maar we blijven ook gans de tijd denken van : "vergeten we niks". Hopelijk is dat niet het geval! Alvast veel plezier op jullie dag!Birger & EvertHttp://www.13september2008.be
Hallo Wendy,Wij trouwen ook op 13/09, we zijn reeds getrouwd voor de wet op 30/05, ondertussen ben ik al bevallen van ons eerste kindje (onze trouw was al twee jaar gepland vandaar hebben we de wettelijke trouw vervroegd zodat ons kindje in ons trouwboekje kwam hé, en omdat twee dagen na elkaar voor ons te zwaar zou zijn), en nu trouwen we voor de kerk met alles erop en eraan. Ik begin stilletjes aan serieus zenuwen te krijgen. Vergeet ik niks, zal het weer wel meezitten? Al van die dingen, het komt allemaal wel goed hé.Geniet van jullie dagSofie en Kurt
Nu al klaar? amai .. ik moet nog hopen doen en vergeet constant dingen!! zal hier nog veel hulp aan het forum hebben. liefs
ik ben ook nog niet helemaal klaar hoor, ik zit nog te twijfelen over de bedankingen, tafelversiering enz enz bleeeh... maargoed ...We zullen er wel komen zeker?!Nog 34 dagen op de teller, begint nu echt te korten zennegroetjeswendy en patrick 13/09/08