Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie nog 13/09/08

3-8-2008 17:14:02
Hallo,

Wie trouwt er nog 13/09/08 en hoever zitten jullie met de voorbereidingen?
Nog 41 dagen, wat gaat het snel en wij hebben zelf maar beslist 25/6/08 te trouwen....

Ik ben gewoon bang dingen te vergeten die belangrijk zijn.. We trouwen enkel maar voor stadhuis....

Groetjes
Wendy en Patrick
13/09/08

Wendy
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 399

Birger
13-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 17:20:50

Hallo!

Wij trouwen ook op 13 september 2008! wij houden ook nog een ceremonie met daarop volgend het avondfeest ... wij moeten alleen nog de openingsdans inoefenen ... maar we blijven ook gans de tijd denken van : "vergeten we niks". Hopelijk is dat niet het geval! Alvast veel plezier op jullie dag!

Birger & Evert
Http://www.13september2008.be

Sofie
13-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 18:32:09

Hallo Wendy,

Wij trouwen ook op 13/09, we zijn reeds getrouwd voor de wet op 30/05, ondertussen ben ik al bevallen van ons eerste kindje (onze trouw was al twee jaar gepland vandaar hebben we de wettelijke trouw vervroegd zodat ons kindje in ons trouwboekje kwam hé, en omdat twee dagen na elkaar voor ons te zwaar zou zijn), en nu trouwen we voor de kerk met alles erop en eraan. Ik begin stilletjes aan serieus zenuwen te krijgen. Vergeet ik niks, zal het weer wel meezitten? Al van die dingen, het komt allemaal wel goed hé.

Geniet van jullie dag
Sofie en Kurt

Eline

Meld misbruik9-8-2008 20:43:48

Nu al klaar?

amai .. ik moet nog hopen doen en vergeet constant dingen!!

zal hier nog veel hulp aan het forum hebben.

liefs

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik10-8-2008 17:13:52

ik ben ook nog niet helemaal klaar hoor, ik zit nog te twijfelen over de bedankingen, tafelversiering enz enz bleeeh... maargoed ...
We zullen er wel komen zeker?!

Nog 34 dagen op de teller, begint nu echt te korten zenne

groetjes
wendy en patrick
13/09/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...