Terug naar overzicht
hey Joke,Ik vond het Klokhof wel in orde, maar wij zijn niet zo voor die moderne zwart/wit stijl. Keuken naart schijnt ook goed. De eigenaar vond ik wel beetje boertig.GroetjesSophie
Hey JokeWij zijn 3 jaar geleden eens naar een trouw geweest en het was heel goed en lekker eten.Mijn schoonouders zijn er een maand geleden ook nog geweest naar een trouw en het eten was echt heel goed, maar er was blijkbaar een probleem met de muziekboxen, waardoor de muziek heel slecht overkwam.Succes ermee!grtjs
Wij zijn vorig jaar ook gaan kijken naar 't Klokhof: mooie zaal, heel lekker eten, maar de eigenaars zijn inderdaad een beetje 'boertig'...Veel succes met je zoektocht.Lien
Op de reactie van de slechte muziekkwaliteit kan ik jullie meedelen dat het licht en het geluid in de zaal kortgeleden nog allemaal vernieuwd is door een gereputeerd firma ...Ben er zelf niet geweest, maar heb de foto's wel gezien van na de vernieuwing. Ziet er goed uit ...
Wij hebben ook gekeken voor 't Klokhof en waren allebei echt verliefd op de zaal maar toen we de prijslijsten zagen, waren we plots niet meer zo verliefd. Het is wel vrij duur in vergelijking met andere zalen.
HalloIk heb geen idee hoe het is in het Klokhof, ik heb ook gehoord dat het duur is.Wij zijn zeer tevreden over onze feestzaal: Maelstede in Kuurne. Wij hadden zaal Symfonie. Van dezelfde bazen (dus even fantastisch) is Huis Van Wonterghem. Niet ver van Kortrijk, misschien het overwegen waard.GroetjesStephanie&Jonas14-08-08