Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkledij

3-8-2008 19:29:22
Hey bruidjes,
Ik heb mijn droomjurk gevonden!!! Ik ben echt in de wolken. Gisteren met mijn mama en zus bij Maxim's Couture geweest. Het was eigenlijk de bedoeling om gewoon even te kijken. Uiteindelijk kleedjes zitten passen. Was heel fijn. Het eerste kleedje dat ik paste was precies wat ik wou. Toch nog andere gepast, maar kvond het eerste echt het WOW kleedje. Ik kon niet geloven dat ik zo snel een kleedje gevonden had, zeker omdat ik een moeilijke ben. Was een overweldigend gevoel! Ik kon niet geloven dat je van de eerste keer je droomjurk kon vinden. Ik dacht ook dat ik te vrog zou zijn, maar mijn kleedje van Rembo Styling zal pas eind van het jaar binnenkomen. Lange levertijden zei de verkoopster. Trouwens super lieve mensen bij maxim's Couture. Een echte aanrader! Heel vriendelijk, veel gelachen en ze zijn heel rechtuit. Ze proberen u niet te pushen. Echt een fantastische ervaring! Nu ben ik natuurlijk op zoek naar mooie lingerie en schoenen. Kent er iemand leuke winkels? Kent er ook iemand een winkel waar ik een tiara zou kunnen kopen?
Veel succes aan degenen die nog een kleedje zoeken. Ik ben alleszins in de wolken!
Groetjes

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 438

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 19:32:59

Hey Liesbeth

Ik heb ook mijn jurk gekocht bij MAxim's couture in Mechelen. Ook bij mij was het eerste kleed raak!!! Voor een jeans loop ik uren rond en voor dit , 1ste jurk die ik aan had en klaar. De lingerie heb ik ook nog niet en mijn schoenen komen van Baldini (ook in Mechelen)

Succes ermee

groetjes
Wendy en Patrick
13/09/08

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik3-8-2008 19:58:02

hallo liesbeth,
bij mij was het ook van de eerste keer raak. doe jezelf een plezier en kijk best niet meer naar boekjes en sites van bruidkledij! anders zit de kans erin dat je gaat beginnen twijfelen.
succes

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik4-8-2008 9:15:08

Hoi Liesbeth,

ik heb ook dit weekend mijn droomkleed gevonden terwijl ik ook gewoon maar eens ging kijken! Ik had wat foto's bij van (Pronovias) kleedjes die ik mooi vond, en die hadden ze in de winkel. Dus heb ik een zestal kleedjes gepast en jawel: mijn droomkleed zat ertussen!! Ben echt héél blij, had nooit gedacht dat ik het meteen zou vinden. Bovendien heb ik er ook schoenen gevonden in exact dezelfde kleur!

Ik ben heel tevreden over de service van de winkel: Le Chapeau in Bree. De verkoopster zei het eerlijk als iets niet zo mooi was, en op het einde toen ik twijfelde tussen twee kleedjes waarvan het ene 500 euro duurder was als het andere zei ze dat ik ten eerste véél mooier was met het goedkoopste en ten tweede dat ik voor die 500 euro al de rest (schoenen, lingerie, juwelen,...) zou kunnen kopen.

Echt, ik ben heel gelukkig, had zolang uitgekeken naar trouwkleedjes passen en het was precies zoals ik het mij had voorgesteld!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...