Terug naar overzicht
Proficiat met jullie huwelijk, blij dat jullie er zo van genoten hebben.Groetjes Anne
Hoi Kim!Eerst en vooral een dikke proficiat!Ik ben gisteren langs jullie kerk doorgereden en zag dat er inderdaad heel wat volk stond te wachten!Ook wij hebben Heidi voor onze reportage, vonden we onmiddellijk een toffe dame...Geniet nog van jullie huwelijksreis!Groetjes van je dorpsgenoot!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Van harte gefeliciteerd. Ik ben uiteraard eens gaan kijken naar de foto's en ik moet zeggen, je zag er prachtig uit, heel mooi kleed. Geniet er nog vanGroetjes
proficiat mevrouw Wolfs :)geniet ervan!!groetjesKim
Van harte proficiat mr en mevr Wolfs, Een klein vraagje, als ik jullie verslagje lees, lijkt het alsof jullie niet aanwezig waren op de receptie. Klopt dit? Wordt daar geen probleem van gemaakt, of zijn jullie gewoon iets later op de receptie toegekomen? GroetjesInge
Hoi Inge,Wij hebben de receptie geopend. We zijn een halfuurtje daar geweest. Maar daar werd geen probleem van gemaakt, want de meeste mensen op onze receptie kwamen ook soswieso naar het avondfeest.GroetjesKim