Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk Mevr. Wolfs

3-8-2008 19:48:18
dag bruidjes, Reeds 1 dag zijn we getrouwd en het voelt zalig!! Onze dag is vlekkeloos verlopen en het is echt zoals ze zeggen: het vliegt om! genieten is dus de boodschap. Hier is ons verslagje:
Na een rustige nacht (wel al wakker om 6u) begon mijn dag om 8u. Ik was bij mijn ouders blijven slapen en mijn vriend in ons appartement. Eerst lekker ontbeten met mijn ouders en het zonnetje scheen heerlijk. Om 8u45 werd ik verwacht bij de kapper en het was gewoon perfect! Daarna in de tuin bij mijn ouders nog even de staantafels voor de receptie klaargezet en het zonnetje werd al lekker warm.
Om 10u was mijn getuige/beste vriending aangekomen om mijn schoonmoeder, moeder en mij te schminken. Van zenuwen nog geen spoortje. om 12u mocht ik dan eindelijk mijn kleed aandoen!!! heerlijk was dat! zooo mooi. De eerste mensen van de familie kwamen toe rond 12u15 en de bruidegom (die zich bij zijn ouder ging klaarmaken, schuin tegenover mijn ouders)kwam toe om 12u35. Ik stond aan de voordeur (binnen) op hem te wachten en toen ik hem de hoek om zag komen (door een erehaag van familie) kreeg ik zoooo kriebeltjes in mijn buik en echt een waaaaw gevoel. Hij was zo knap in zijn kostuum. De eerste traantjes vloeiden al. Eerst dronken we samen een glaasje en toen kwam nog een verrassing: onze bruidsauto (georganiseerd door de broer van mijn man). Een witte Buick van 1977!!!! cabrio nog wel. We hebben eerst foto's genomen van de suite die naar buiten komt en om 13u30 zijn we vetrokken naar het gemeentehuis waar al enkele mensen ons stonden op te wachten. Helaas begon het net te druppelen en moest het dak dicht.
Het huwelijk werd voltrokken door een gezamelijk vriend van ons die schepen is en had dus een persoonlijk toets. Dit gedeelte gaat redelijk snel om maar het was wel grappig. Nog even snel groepsfoto's en dan opnieuw in de auto's naar de kerk. Ondertussen was het opgeklaard en kon het dak terug af. Zalig was het. Aan de kerk stond heel erg veel volk ons op te wachten. Samen met mijn vader liep ik dan naar mijn ventje aan het altaar. We hadden zelfs misboekjes te kort, zoveel volk was aanwezig. De diens was heel mooi en persoonlijk. Met toch wel wat traantjes. Buitengekomen werd er rijst gegooid en mochten 2 witte duifjes loslaten. Meteen kregen we van vrienden een Grimbergen en een duvel in onze haden geduwd!! Er stond ongelofelijk veel volk echt overweldigend en heerlijk om mee te maken.
Daarna ging het richting ouderlijk huis voor de receptie om 16u. Ook daar kwam veel volk opdagen. Intussen gingen wij in de buurt op fotoreportage. In een graanwei, met strobalen... een groene weide met uitzicht op alden biesen... hele mooie foto's met dank aan Digifot in Genk.
Om 17u30 waren we terug thuis om ons op te frissen voor het avondfeest in De Kleine Graaf in 's Herenelderen dat om 19u begon!! Een dikke chapeau voor de mensen van onze feestzaal. Prachtig, lekker, niets dan lof!! Iedereen kwam goed op tijd! En er waren heel wat verrassingen voor ons. Powerpoints van beide vrijgezellenweekends... Verrassingen van onze getuigen (broer van mijn man die een nummer geschreven had, hij is MC), mijn getuige met een filmpje. Gewoonweg prachtig!!! We hebben gedanst tot 4u30 en toen moe maar zeeeeeeeeer tevreden naar ons appartementje waar onze slaapkamer vol hing met witte en rode ballonnen. We hebben samen nog even de enveloppen opgengedaan en het gastenboek gelezen en om 6u zijn we dan maar gaan slapen. vandaag is een zalige dag, ondanks de vermoeidheid. Iedereen vond het heerlijk, mooi, lekker, zalig... Een fantastische dag! Op onze website staat reeds 1 foto, de rest volgt na onze huwelijkreis (5 daagjes Malaga).
Ook speciale dank aan onze videografe Heidi die ik via dit forum heb leren kennen! ze is echt goud waard. Ook onze ceremoniemeester, Gerd Bylois!!! hartelijk dank.
groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl

Kim
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 409

Anne

Meld misbruik3-8-2008 19:58:40

Proficiat met jullie huwelijk, blij dat jullie er zo van genoten hebben.

Groetjes Anne

Els

Meld misbruik3-8-2008 20:26:55

Hoi Kim!

Eerst en vooral een dikke proficiat!

Ik ben gisteren langs jullie kerk doorgereden en zag dat er inderdaad heel wat volk stond te wachten!

Ook wij hebben Heidi voor onze reportage, vonden we onmiddellijk een toffe dame...

Geniet nog van jullie huwelijksreis!

Groetjes van je dorpsgenoot!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

kathleen

Meld misbruik4-8-2008 9:49:10

Van harte gefeliciteerd. Ik ben uiteraard eens gaan kijken naar de foto's en ik moet zeggen, je zag er prachtig uit, heel mooi kleed. Geniet er nog van

Groetjes

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik4-8-2008 17:07:28

proficiat mevrouw Wolfs :)
geniet ervan!!
groetjes
Kim

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik5-8-2008 11:30:51

Van harte proficiat mr en mevr Wolfs,

Een klein vraagje, als ik jullie verslagje lees, lijkt het alsof jullie niet aanwezig waren op de receptie. Klopt dit? Wordt daar geen probleem van gemaakt, of zijn jullie gewoon iets later op de receptie toegekomen?
Groetjes
Inge

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik9-8-2008 10:54:11

Hoi Inge,

Wij hebben de receptie geopend. We zijn een halfuurtje daar geweest. Maar daar werd geen probleem van gemaakt, want de meeste mensen op onze receptie kwamen ook soswieso naar het avondfeest.

Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...