Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan ingrid ivm poink website

13-5-2005 16:18:09
Hallo,

Na het bekijken van jou website heb ik er ook eentje aangemaakt van mijn verloofde en mij. Maar alleen snap ik niet hoe ik er foto's op moet zetten? Kan je me zeggen hoe dit juist werkt? Thanx!

robben
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 415

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik13-5-2005 22:22:51

Hallo Robben,

Je moet ze in je admin uploaden via Afbeeldingen, dan onderaan uw afbeeldingen en dan via browsen in je PC gaan zoeken en ze uploaden. Maar pas op, je beschikt maar over 1 Mb (of 1.5 als je inschrijft op eBay, maar daar krijg je wel een mail voor) om foto's te plaatsen, dat is niet verschrikkelijk veel. Probeer je foto's daarom zo klein mogelijk te houden (in jpg).

Als je nog een vraag moest hebben, mag je mij altijd contacteren (mysnoopyke@hotmail.com), maar poink heeft ook een forum (zie op www.poink.be , ergens links), waar de webmaster je redelijk snel van antwoord dient ;-)

Veel succes ermee en vergeet vooral je website hier niet te vermelden, zodat we eens een kijkje kunnen gaan nemen.

PS. Je kan ook een teller op je site zetten zoals wij gedaan hebben, dan heb je er ineens alle statistieken volledig gratis bij en je weet hoeveel bezoekers je over de virtuele vloer hebt gehad!

nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Ingrid
21.05.2005

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik17-5-2005 12:32:06

Heb geprobeerd om een site aan te maken maar dat is blijkbaar niet zo simpel! Ik geraak erook niet meer op!
Laat staan om fotos erbij te zetten ...

Spijtig!

Joyce

robben
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2005 13:08:30

Thanx ingrid! Nu lukt het mij ook! Groetjes
http://users.poink.be/isabelle-luk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...