Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkado

3-8-2008 20:46:54
Hallo,

Hier op het forum las ik een aantal keer dat mensen ballonnen kado geven met geld in. Ik vroeg me af waar je dit kunt kopen en of je voor de rest op iets speciaals moet letten met de ballonnen?

Bedankt
Anne

Anne

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 392

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik3-8-2008 21:34:55

hey hey,
wij hebben dit ook al bij gelegenheid gegeven en gekregen maar nooit ni zelf gemaakt er zijn winkels waar je die kan laten maken je besteld die gewoon en zegt dan het bedrag die mensen maken die en zijn echt wel mooi ik weet niet van waar je bent maar in de meeste winkels waar ze suikerbonen verkopen hebben ze ook die ballonnen en voor elke gelegenheid.
groetjes
debbie

Anne

Meld misbruik4-8-2008 0:37:51

Hoeveel kost dit dan ongeveer?

Groetjes

Kirsten
26-7-2008
 Meld misbruik4-8-2008 9:16:52

wij zijn in dreamland gaan kijken en daar kost de ballon 15euro en kan je zelf kiezen met wat je vult.

groetjes

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-8-2008 15:06:52

Hey Anne,

Mijn nonkel doet dit. Hij is professioneel ballondecorateur.
als je zijn gegevens wil, stuur me dan maar een mailtje: travelangelke@yahoo.com
Hij is van Kalmthout, dus ik weet niet vanwaar jij bent...

xxx

Cindy

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...