Terug naar overzicht
heywij hebben er een gemaakt op www.bruiloftsite.nl ons adres is www.jessysteven.bruiloftsite.nl ga maar eens een kijkje nemen veel geluk
Hey!Ook wij hebben m via bruiloftsite.nl! Het is gemakkelijk te volgen bij hen... In het begin moet je er wat tijd insteken, maar daarna is het gewoon aanvullen. Mocht het niet lukken, mail me gerust,dan komen we er wel uit! ;-)Heel veel succes ermee!groetjes,Elswww.elsenphilip.bruilotsite.nl
Hey,Wij hebben onze trouwsite gemaakt via www.trouwshop.com Grtz,
Hey Wendy,Wij hebben ook via bruiloftsite.nl een leuke website in elkaar gestoken. Echt gemakkelijk te onderhouden! Wij hebben omdat mijn vriend een webdomein van zijn naam heeft de naam verandert. Onze website is dus trouw.wittevrouw.com.Groetjes en veel succes,Katrientrouw.wittevrouw.com 08-08-08
Hoi Wendy,een site maken via bruiloftsite.nl is echt heel gemakkelijk! Zoals Els zegt, in het begin is het redelijk veel werk maar daarna moet je het gewoon wat onderhouden. De onze is jurgenenliese.bruiloftsite.nl.Veel succes ermee!Groetjes,Liese
Hoi Wendy,Wij hebben er eentje via www.onzebruiloftsite.nl Ook handig en gratis.De onze is www.francoisencaroline.onzebruiloftsite.nl Zo heb je een ideetje.Groetjes, Caroline
Hey Wendy & Patrick,Wij hebben de onze ook via bruiloftsite.nl gemaakt en inderdaad in't begin even zoeken en werk eraan, maar 't resultaat is supertof!De onze is www.kenencindy.bruiloftsite.nl GroetjesCindy
Zelf was ik ook al even op zoek en sinds vandaag is onze site er ;-)www.ronaldromina.bruiloftsite.nl groetjes
Dag Wendy,Ik heb er eentje gemaakt bij www.momentville.com . Ik heb lang gezocht naar een gratis website waar je ook de titels kunt veranderen. Bij vele websites zit je vast aan de titels van je menu ('de bruid', 'ons verhaal'....). En omdat ik afkomstig ben van Duitsland wou ik geen websitenaam die voor mijn familie te moeilijk is. "bruiloftsite" is een woord die niemand in Duitsland verstaat en dus ook niet gaat onthouden.Vandaar onze keuze voorwww.momentville.com/yvonne-robby-be (en de Duitse versie www.momentville.com/yvonne-robby-de ).Veel plezier!GrYvonne
Hey Wendy,Wij hebben onze trouwsite gemaakt op trouwplannen.nlHier is een voorsmaakje http://sarahenphilippe.trouwen.com groetjes
Hoi!Wij hebben onze eigen site gemaakt: www.tomenlien.be Mijn verloofde is informaticus, vandaar hé! Je moet er wel een beetje voor betalen, maar je kan er zoveel meer kanten mee uit en ook, tis voor altijd hé. Als er later andere gebeurtenissen zijn (bouw, kindjes,...) dan kan je diezelfde site behouden.Veel succes ermee!GroetjesLien01/08/2009
hallo, wij hebben onze trouwsite ook via trouwplannen.nl daar kan je de titels ook zelf veranderen.http://sylviaenpatrick.trouwen.com het is erg leuk en helemaal niet moeilijk.groetjes sylvia
Hey,Wij hebben onze website via bruiloftsite.nl, die vind 'k persoonlijk het gemakkelijkste.Bij ons staan er wel nog geen foto's op,want heb geen scanner.Groetjes,Sylviewww.sylvieendave.bruiloftsite.nl