Terug naar overzicht
In principe laat je dat over aan de vaders zelf, maar soms kan het geen kwaad om het zelf een beetje in het oog te houden natuurlijk. Bij ons hadden de twee mama's een speech gegeven. Wij wisten beiden van niets en waren aangenaam verrast.
Dag Kim,Op de feesten die wij al gedaan hebben was het eerst de bruidegom die speechte en nadien de vader van de bruid.Nu ja, als er nog anderen zijn die willen speechen, zoals vader van de bruidegom en zoals hieronder de mama's, ja dan is dat ook ok.Een paar keer hebben de getuigen ook nog iets gezegd.Groetjes.Sofie19/09/2009
Hey,Het is inderdaad normaal zo dat de bruidegom een speech geeft en daarna de vader van de bruid. Soms ook de getuigen, maar ik ben toch meer voor het idee dat je gewoon alles doet zoals je zelf wilt en zoals de vaders willen, als ze allebei iets willen zeggen, mogen ze van mij.Groetjes
ik zou op dat punt liever niet verrast worden (maar ik heb dan ook geen leuke schoonfamilie) - dat moet je zelf wetenverder: doe toch wat je zelf wil!! kies ook wie je zelf vindt dat goed kan spreken... die tradities zijn gemaakt om overboord te gooien ;)