Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Entertainment tijdens avondfeest

4-8-2008 10:48:23
Hallo,

Heeft er iemand een idee om de mensen te entertainen tijdens het avondfeest? Een fotoreportage met commentaar van vrienden zien we niet echt zitten omdat dit in onze vriendenkring al zoveel gedaan is. Heeft er iemand andere ideetjes?

Mieke

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 831

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik4-8-2008 11:29:01

Dag Mieke,

Wij zijn daar ook naar op zoek.
We hebben op een nieuwjaarsavond ook Dirk Bauters gehoord en gezien.

Die was daar van met het voorgerecht to 23u30 en was continue moppen aan t vertellen en de mensen aan het entertainen.
Zijn vriendin is Vanessa Chinitor en die heeft dan nog een paar liedjes gezongen ook.
Tijdens zijn grollen lag is soms onder tafel, figuurlijk natuurlijk.

Nu mijn verloofde is zot van een beatboxer. We hebben die aan het werk gezien op Popwijk en is echt indrukwekkend.
De enige twijfels dat ik hierbij heb is dat het een echt "optreden" zal zijn en met de andere is er gewoon entertainment.

Nu ja, we hebben nog tijd, we trouwen 19/09/2009, dus...

Als je info zou willen : via Capiau Project kun je aan de prijzen geraken.
Gewoon googlen.

Groetjes !

Sofie

19/09/2009

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 13:14:40

Wij hebben een travestietenact op ons avondfeest. die komt na dat de mensen voor de dansavond zijn aangekomen en voor de openingsdans een goed kwartier een beetje show geven.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik4-8-2008 14:35:59

Mieke,

waarom laat je geen bandje komen?
Mijn nichtje liet de hele avond in een hoekje dia's schijnen van het bruidspaar, van de vrijgezellendag, ook babyfoto's en dia's van hun nieuwe huis in volle verbouwing...

Verder denk ik spontaan aan: vuurwerk (in de tuin of op straat ofzo), een vuurspuwer, een buikdanseres, .... Hangt er ook van af natuurlijk of jullie rond een thema werken..

Liefs

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik4-8-2008 23:03:26

Mieke,

mijn papa regelde als verrassing een buikspreker. De mensen spreken me er nu nog over aan. Een aanrader!

Sofie

Mieke

Meld misbruik6-8-2008 10:02:34

Bedankt voor jullie reacties. Een buikspreker zie ik niet echt zitten omdat er al zovelen uit onze vriendenkring een buikspreker hebben laten komen.

Ik zou graag iemand hebben die de gasten entertaint en ons (mijn verloofde en ik) betrekt bij zijn optreden. Bij een buikdanseres of vuurspuwer is dit dan niet het geval denk ik. Zijn er nog ideetjes?

Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...