TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
30-5-2009
|
4-8-2008 13:02:28
Hey,
Ik heb dit weekend bij Maxim's Couture mijn droomjurk gevonden! Ik ging eigenlijk gewoon eens kijken, maar het eerste kleedje dat ik paste was dé jurk! Ik ben echt in de wolken! Bij Maxim's Couture waren ze super super super! Ik raad je echt aan om daar te gaan! Ik trouw pas in juni volgend jaar, maar ze zeiden dat ik zeker ni te vroeg was. Het kleedje dat ik gekozen heb zal pas in januari toekomen. Levertijd is vrij lang.Dus ik zou zeker eens gaan kijken. Ze hadden me ook gezegd dat de neiuwe collectie in oktober binnenkomt. Die collectie is wel met bredere jurken zeiden ze me. Alvast veel plezier met het uitzoeken van je droomjurk! Het is een hele fijne ervaring en zeker bij Maxim's Couture! Groetjes Liesbeth & Sander 20 juni 2009
|
|
Floddermousie
3-4-2009
|
4-8-2008 13:09:14
hey bedankt voor je snelle reactie liesbeth ik ga dan inderdaad binnenkort maar eens bellen voor een afspraak bij maxim's couture
nog een extra vraagje: hoeveel tijd nemen ze voor een pasbeurt? ik zie het al voor me dat ik niks vind dat mij aanstaat en dat ik tientallen dingen moet passen... :-s *stress*
|
|
Liese
9-5-2009
|
4-8-2008 13:13:24
Hoi,
ik zou ook meteen bellen voor een afspraak als ik jou was, in de meeste winkels is er toch al een deel van de nieuwe collectie binnen hoor. Ik trouw op 09/05/2009 en heb zaterdag mijn kleedje gevonden, en toen zeiden ze ook dat ik niets te vroeg was want dat het 6 maanden kan duren voor het geleverd wordt.
Veel succes ermee, en geniet ervan!
Groetjes,
Liese jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Liesbeth
30-5-2009
|
4-8-2008 14:53:34
Hey, Maxim's couture is nu 2 weken gesloten. Vanaf 18 augustus zijn ze weer open. Zou ik onmiddellijk bellen. Ik had oorsprokelijk geen afspraak gemaakt. Ik ging even kijken. Maar daar er geen andere klanten waren kon ik op mijn gemak kleedjes passen. Ik heb ongeveer een uur kleedjes gepast. Valt goed mee. Eerst wat rondgekeken. ik begon al te stressen, want op een hanger weet je neit of het al dan niet mooi is. Ik wist wel wat ik niet wilde. Dan vallen er al veel kleedjes af :-) Niet gemakkelijk als je het ziet want er is veel keuze, maar gewoon apssen zou ik zeggen. Veel plezier! Groetjes
|
|
Liesbeth
30-5-2009
|
4-8-2008 14:53:36
Hey, Maxim's couture is nu 2 weken gesloten. Vanaf 18 augustus zijn ze weer open. Zou ik onmiddellijk bellen. Ik had oorsprokelijk geen afspraak gemaakt. Ik ging even kijken. Maar daar er geen andere klanten waren kon ik op mijn gemak kleedjes passen. Ik heb ongeveer een uur kleedjes gepast. Valt goed mee. Eerst wat rondgekeken. ik begon al te stressen, want op een hanger weet je neit of het al dan niet mooi is. Ik wist wel wat ik niet wilde. Dan vallen er al veel kleedjes af :-) Niet gemakkelijk als je het ziet want er is veel keuze, maar gewoon apssen zou ik zeggen. Veel plezier! Groetjes
|
|
Nele
6-6-2009
|
4-8-2008 15:55:37
Hey,
Ik ben ook einde juni eens bij Maxim's Couture gaan kijken voor een kleedje. Ze nemen echt wel tijd voor jou. Op het laatste kon ik niet beslissen tussen 2 kleedjes en die heb ik elk nog 5 keer ofzo aangehad. Uiteindelijk heb ik dan toch mijn keuze gemaakt. Ik zou misschien al eens gaan kijken omdat er toen solden waren op de pasmodellen. Ik heb een ander kleur van een pasmodel gekozen, dus heb ik eigenlijk nog een "nieuw" kleedje dat moet besteld worden. Tegen mij hebben ze ook gezegd dat de jurken van volgende collectie veel bombastischer waren en dus ook wat duurder. Ik ben in ieder geval heel tevreden over hen.
|
|
Kim
28-3-2009
|
4-8-2008 16:53:34
Hoi
Ik trouw ook volgend jaar op 28 maart, wanneer jullie? Ik heb mijn trouwjurk al gekozen, daar zijn 2 redenen voor. Omdat ik inderdaad niet de stress wilde dat mijn jurk er niet tijdig ging zijn. Vooral bij buitenlandse modehuizen kan de wachttijd oplopen. Uiteindelijk heb ik een jurk gekozen van een Nederlands ontwerper, maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand. En ten tweede die nieuwe collectie bevat nog meer jurken met veel kant, broderie, pareltjes en veel meer laagjes en dus duurder. En ik wilde een simpele jurk. Groetjes Kim
|
|
Kelly
23-8-2008
|
5-8-2008 9:33:27
Persoonlijk zou ik wachten op de nieuwe collectie, dan heb je echt ALLE keuze. Als je in oktober gaat, dan heb je nog genoeg tijd. Een kennis van ons besliste in maart om te trouwen en dat al wel in juli.. dat is ook nog gelukt (kleedje kwam ook van Maxims). Ik ben ook een eeuwige twijfelaar en toch waren mijn kleed, schoenen en juwelen op 1 2 3 gekozen..
|
|
Vanessa
21-3-2009
|
5-8-2008 22:19:02
Hoi Floddermousie, Alvast proficiat Wij trouwen ook in maart (21 maart). Ik heb al veel jurken bekeken in trouwmagazines en heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt nu maar hopen dat het me gaat. Volgende week ga ik mijn jurk gaan zoeken en al eens passen. Heb gezien dat je nu ook nog korting kunt krijgen en de meeste jurken blijven. In lovers 2007 en lovers 2008 staan sommige trouwjurken opnieuw.
|
|
Floddermousie
3-4-2009
|
6-8-2008 20:16:52
bedankt voor alle reacties iedereen
wij trouwen op 27 maart heb net een paar uur al mijn trouwboekjes zitten doorbladeren (loving you, bruid & bruidegom etc) en allerlei mooie trouwjurken uitgeknipt ik twijfel eigenlijk sterk tussen 2 totaal verschillende stijlen ttz de 'linea raffaeli' stijl zeg maar en dan een stijl die wat dramatischer, met zeg maar een soort van korsetlijfje met een hele wijde rok onder en ik weet zo dat de eerste voorkeur van mijn moeder geniet, en de tweede die van mijn toekomstige ;-)
maxims is idd gesloten nu, ik denk dat ik ze toch maar ga bellen zodra ze terug open zijn en een afspraak maak eind augustus als ik dan niets vind, dan kan ik altijd nog wat wachten op die nieuwe collectie vind ik het meteen zoveel te beter anders blijf ik mijn hoofd breken over die trouwjurk die ik nog moet kiezen...
moeilijk toch hoor die keuze ik denk dat het inderdaad een kwestie van passen passen passen wordt veel stress maar toch ook wel heel leuk, zo voorbereiden op een trouw... :-)
|
|
Floddermousie
3-4-2009
|
20-8-2008 11:15:38
even een update: volgende week donderdag ga ik passen bij maxims couture! *stress* Ben zo benieuwd! Ze waren alvast heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.
Nu heb ik net een trouwkleed op de site van linea raffaelli gezien wat ik echt super super mooi vind (het 6e laatste, met een opstaande kraag) Ben hier nu al een kwartier aan het staren naar dat kleed. Zouden ze dat hebben bij maxims?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|