Terug naar overzicht
HalloToen de broer van een vriendin van mij trouwde, liet haar moeder haar kleed daar maken. Ik ben toen ook eens mee geweest naar die winkel en ze waren daar echt heel vriendelijk. Ze waren ook echt tevreden nadien. Ik weet wel niks over de prijzen!Groetjes en veel succesPS Laat iets weten als je geweest bent!Vicky
Hallo, de allereerste jurk heb ik daar gepast. Ik vond mezelf een echte prinses, maar toen ik achteraf naar andere winkels ging, vond ik de kleedjes veel leuker. Ze kunnen natuurlijk alles naar wens maken. De jurk die ik toen past was € 900 ongeveer. Wel heel vriendelijke mensen ook.groetjesValerie
Hallo,ik trouw in augustus en laat mijn bruidskleed maken bij Suère. Ik ben heel tevreden over de service die ze verlenen. Bovendien zijn ze heel vriendelijk. Je kunt kiezen welke stijl en stoffen jou het meest aanspreken en ze zijn absoluut niet opdringerig. Ze geven advies en tips, maar dringen helemaal niets op.Goedkoop zou ik het niet noemen, maar dat hangt grotendeels af van de stof die je kiest. Ik koos voor wilde zijde en dat maakt het wel duur. Maar daar ga je zover in als je zelf wil.De eerste keer kun je vrijblijvend passen. Als je akkoord gaat dan betaal je een voorschot. Ongeveer om de 2 maanden heb ik een afspraak om verder te passen. Eerst maakt ze het in katoen en dan kun je nog wijzigen zoveel je wilt... Het leuke is dat alles handgemaakt wordt en je dus voor een uniek kleedje gaat!Ga gerust eens binnen en laat je verleiden door de creaties... Laat iets weten als je gekozen hebt! Succes