Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suère

14-5-2005 8:54:08
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Suère in Brugge. Ik heb een prachtige jurk gezien van hun collectie. Hoeveel kost een kleed ongeveer bij hen?

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 446

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-5-2005 12:26:12

Hallo

Toen de broer van een vriendin van mij trouwde, liet haar moeder haar kleed daar maken. Ik ben toen ook eens mee geweest naar die winkel en ze waren daar echt heel vriendelijk. Ze waren ook echt tevreden nadien. Ik weet wel niks over de prijzen!

Groetjes en veel succes

PS Laat iets weten als je geweest bent!

Vicky

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik14-5-2005 14:04:35

Hallo,

de allereerste jurk heb ik daar gepast. Ik vond mezelf een echte prinses, maar toen ik achteraf naar andere winkels ging, vond ik de kleedjes veel leuker. Ze kunnen natuurlijk alles naar wens maken. De jurk die ik toen past was € 900 ongeveer. Wel heel vriendelijke mensen ook.

groetjes
Valerie

lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik14-5-2005 15:18:00

Hallo,
ik trouw in augustus en laat mijn bruidskleed maken bij Suère. Ik ben heel tevreden over de service die ze verlenen. Bovendien zijn ze heel vriendelijk. Je kunt kiezen welke stijl en stoffen jou het meest aanspreken en ze zijn absoluut niet opdringerig. Ze geven advies en tips, maar dringen helemaal niets op.
Goedkoop zou ik het niet noemen, maar dat hangt grotendeels af van de stof die je kiest. Ik koos voor wilde zijde en dat maakt het wel duur. Maar daar ga je zover in als je zelf wil.
De eerste keer kun je vrijblijvend passen. Als je akkoord gaat dan betaal je een voorschot. Ongeveer om de 2 maanden heb ik een afspraak om verder te passen. Eerst maakt ze het in katoen en dan kun je nog wijzigen zoveel je wilt... Het leuke is dat alles handgemaakt wordt en je dus voor een uniek kleedje gaat!
Ga gerust eens binnen en laat je verleiden door de creaties...
Laat iets weten als je gekozen hebt! Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...