Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijks dag 12/07/2008

4-8-2008 14:09:54
@ al mijn naamgenootjes (die ik beloofd had iets te laten weten hoe alles verlopen was) en al de toekomstige bruidjes ...

Onze huwelijksdag, als ik eraan terug denk. Kan ik alleen maar spontaan glimlachen en af en toe emotioneel worden. omdat het zo fantastisch mooi is!! Ik wil iedereen zo een fantastische dag toewensen!!!!

Zo hier komt het verslagje :-)

Zoals het hoort ben ik bij mijn ouders blijven slapen, bij mijn zusje in de kamer, in mijn oud bed, met mijn oude lakens :-) lief ni waar??
Dan om 5 u opgestaan ppf :-) Ik was de enige die niet nerveus was, raar maar waar. Voor de rest had niemand geslapen, zus niet, papa niet en mama niet. :-)Ik daarentegen heb geslapen als een roos!

Om 6u ben ik samen met mijn mama, zus en schoonmama naar de kapper gegaan.(wij gaan namelijk allemaal bij dezelfde) Tegen kwart voor 7 is de fotograaf gearriveerd bij de kapper en heeft ons van daar gevolgd. Wat lekker veel leuke fototjes op geleverd heeft :-)
Mijn eerste pluim gaat dus al naar mijne kapper die fantastisch werk heeft geleverd. Ik was weg van mij kapsel, heel simpel opgestoken niet te overdreven, maar heel mooi uitgekomen met totaal beeldje :-)

Tegen 7u- half8 terug aangekomen zat de sminkster al te wachten, die heeft eerst mij onderhanden genomen. Daar gaat trouwens de tweede pluim naar toe :-) Nog steeds geen stress trouwens. Ik kon enkel niet wachten om mijn kleedje aan te doen... Ons mama heeft me dan geholpen en dan begon het toch wel serieus te kriebelen zene!! De eerste mensen kwamen aan en toen begonnen eidenlijk te zeneuwen door mijn lijf te gieren hi hi. Tot als men ventje der was :-) En waren we heel blij mekaar te zien!!! t was zoals ik me had voorgesteld, ik vond hem echt chique en hij vond mijn kleed echt echt de moeite :-) Na hier en daar wat fotootjes te nemen bij mijn ouders in de tuin, zijn we dan vertrokken,met de Ford Mustang naar het gemeentehuis! Daar werden we opgewacht door een ganse bende familie en vrienden. Echt super, het gevoel van daar aan te komen (met open dak) iedereen juichen en applaudiceren, fantastisch!!
Toen we buiten kwamen van het gemeentehuis heeft het eventjes gedruppeld. Maar dankzij de mooie witte paraplu is het kapsel nog inorde gebleven! :-) Nee hoor die regen allemaal ni erg, ik heb daar zo over gefreakt voor de trouw, maar je bent zo intens gelukkig dat je dat niet kan raken...(t was ook ni zo veel regen :-) )
Dan zijn we naar de kerk gereden. Trouwens van het slechte weer weg gereden:-)
De viering was prachtig, iedereen spreekt er nog van. We hadden heel veel schrik dat ze misschien lang ging duren, maar dat was helemaal niet zo, ze is voorbij gevlogen, het was echt een leuke viering! Dank u wel aan EH Borremans. Hij heeft dit Fantastisch gedaan!!!!!!! Niets als lof hoor!!!! De bruidskindjes , de andere nichtjes en neefjes (zij hebben een offerande gebracht van water, wijn, brood, druiven, kelk, kaars), de lezers: tantes, zus en getuige. T was allemaal zo mooi gebracht!! Ik heb 2 X traantjes moeten bedwingen bij t binnen komen met mijn papa, terwijl ik mijn ventje daar zag staan met alle kindjes voor t altaar. En dan nog met het lezen van onze trouwbelofte. Maar ik heb mooi kunnen door zetten hoor! :-)
Tijdens de kerk hebben we dan ook wat mensen bedankt met een gemaakte porseleine roos. Voor de kindjes hadden we bellenblazers.

Het buiten komen, tot de tweede keer toe... net als wij naar buiten willen gaan regen :-) het enige was dat we een creme karreke hadden besteld... Geen probleem met de kar en al de kerk binnen :-) T is eens iets anders hoor iedereen een ijsje eten in de kerk. En ondertussen waren alle mensen nog enthousiaster...
Na een half uurtje is het zonnetje weer komen opzetten en is t echt prachtig weer gebleven.

Zo zijn we verder gereden naar de boerderij van mijn nonkel, om daar onze fotoshoot te nemen met onze fotograaf, trouwens Thierry van Fotomoment. Ik weet dat er in het verleden hier wat over geschreven is maar... Wij zijn super super blij dat wij in hem zijn blijven geloven. Ik verwacht hier mss nu wat negatieve reacties over, maar ik vraag u doe dit niet en lees ons verhaal zoals wij het beleefd hebben zonder negatieve reacties over derde. Mijn man :-) en ik kunnen nu enkel na een dag met hem door te brengen super enthousiast zijn. En niet alleen wij, maar ook de gasten van smorgens tot 's avonds. Achteraf denk je ale nu kei leuk die foto's da wist ik niet dat die genomen zijn. En andere momenten wringt hij zich zelf in alle bochten om die ene super foto te hebben. Ik bedoel maar: hij loopt nergens in de weg en toch is hij der altijd!! Je ziet gewoon dat hij zijn werk met super veel plezier doet. Het zijn prachtige foto's en de mensen die enkel op onze receptie kwamen kregen al een bedankkaartje mee van ons die even ervoor was genomen. Natuurlijk waren die ook super blij dat ze iets mee kregen...

Wat ons brengt bij de feestzaal: Gasthof ter Venne. Waar we ook super super enthousiast over zijn!!! De bediening , het eten, de zorgenloze avond je tegemoet komt. Daar wordt ook nog steeds overgesproken! Fantastisch!!

De Dj van dienst Thierry heldenbergh van discobar Imagine. Ook hier zijn wij en onze gasten zeer tevreden over geweest. We moeten zeggen hij heeft ons met veel dingen verrast!! Tijdens het binnenbregen van het dessert, tijdens de openingsdans en zelfs in de late uurtjes nog.... Gasten konden liedjes aan hem gaan vragen allemaal geen probleem... En 'voelt' het feest aan! Dank je wel!

Ik kan zoveel nog over onze dag vertellen :-) Om iedereen ideetjes te geven, want het was gewoon allemaal fantastisch en ik gun iedereen hetzelfde!!!

Er is nog het moment van het weggooien van het bruidsboeket (wat prachtig was trouwens, mijn vriendin heeft het gemaakt)!, dat was een super moment, mijn nicht heeft het gevangen, dus met hoop snel een volgende trouw in de familie...

De vrienden hadden ook een spelltje in een gestoken, wat niet lang heeft geduurd en super amusant was voor de gasten!! En het heeft ons nog een maandelijks cadeautje opgebracht :-) (zoiets als stoelendans, maar dan met een klein opdrachtje)

Mijn kousenband is nog verkocht door de vrienden, als de vrouwen biede dan ging mijn rok naar beneden en als de mannen biede ging de rok naar omhoog. Wij hebben dan dat aardig centje gekregen van de vrienden om er iets leuks met te doen op huwelijksreis. Dank je wel friends!!

Wat ons brengt op de huwelijkreis: Daar zijn we nog niet zo lang terug van... De Dominicaanse republiek (Punta Cana). Het was ook in één woord fantastisch. Er waren zoveel mensen die ons hier hadden schrik aan gejaagd over het vreselijk weer daar in juli... Wel ik kan zeggen wij hebben fantastisch weer gehad!! 1 keer een paar druppels, maar dat was meer een verfrissing en het heeft misschien 5 minuutjes geduurd... . Het hotel was super, net zoals het eten, de animatie. Kortom t was echt goed!!
Aja wie ooit naar daar moest gaan (naar Punta Cana dan) Kan ik alleen maar een excursie aanraden met Mama Gina. Een beligisch, brugse die daar al 11 jaar woont! Wat een fantastisch mens en gids!!!

ps: ons huis is rijker geworden aan een zwembadje en zandbak (op plastiek) in huis. Ons huis heeft te koop gestaan. er zat een klein kalfje in onze tuin. Ik ben een danspaal rijker :-) . En ons huis was ingepakt met zwarte folie . Misschien wat ideetjes voor de vrienden die dit lezen.
Maar we hebben der zeker goed mee kunnen lachen hoor!!!

Zo ik denk dat ik het nu wel lang genoeg heb gemaakt, hoewel ik nog uren kan doorgaan denk ik!

Zijn er vragen, doe gerust. Maar ik wil liever niets negatief horen. Ik ben nog steeds in een 'geluk roes' en daar wil ik vooral nog even in blijven

Ik wens iedereen een fantastische, romantische huwelijksdag toe!!!

Groetjes en veel geluk,

Sarah 23 dagen getrouwd

Sarah
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1184

Karlien

Meld misbruik4-8-2008 14:50:18

Een hele dikke proficiat! Fijn dat jullie er zo van hebben genoten, zo moet het hé!
Leuk om hier een verslag te lezen van iemand die ook in Gasthof Ter Venne getrouwd is. (Vooral omdat het positief is en wij daar volgend jaar ook trouwen :-) )Heb je foto's online? Ben benieuwd naar de zaal wanneer er een feest in volle gang is...

Groetjes en geniet nog maar na!
Karlien

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 16:16:40

Van harte gefeliciteerd met je fantastische dag!

Groetjes,

Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik4-8-2008 17:26:07

Hoi Karlien,

Wel je vraagt naar de zaal als het feest bezig is, mijn grootste zorg was ivm de feestzaal altijd de dansvloer: gaat die wel groot genoeg zijn? Ik ben denk ik drie tot vier keer gaan kijken voor onze trouw. En steeds begon ik achhteraf weer te twijfelen. Was die wel groot genoeg? :-) Blijkt dat mijn schrik voor niets is geweest!!! De dansvloer is echt wel groot genoeg hoor!! Stuur je me een e mail adres, dan stuur ik je wat foto's door van het dansfeest. Want daar heb ik geen foto's online.

Groetjes Sarah en ben maar zeker je hebt zeker geen slechte keuze gemaakt!!

Karlien

Meld misbruik4-8-2008 19:07:51

Hey Sarah,
ik kijk er al naar uit!
mijn e-mail: karlienwillio@hotmail.com

Laat maar komen die foto's ;-)

KELLY
5-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 20:12:07

dikke proficiat heb je fototjes?

Annelies
20-9-2008
 Meld misbruik4-8-2008 22:17:41

Ik hoop dat mijn dag net zo fantastisch wordt als de jouwe! Je mag me altijd wat foto's sturen (altijd zo leuk om te bekijken, hé)

groetjes
Annelies (annelies_vancleemput@hotmail.com)

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik5-8-2008 12:09:21

Hallo Sarah,

Jouw dag lijkt inderdaad echt wel fantastich. Ook ik zou graag wat fotootjes zien. Mijn e-mailadres is annekedemeyer@hotmail.com.

Naar waar zijn jullie in Punta Cana op huwelijksreis geweest? Wij gaan nl. ook in november naar daar op reis?

Groetjes,
Ann

Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik5-8-2008 17:22:15

Hoi Ann,

Wij zijn naar Riu Taino geweest. T was daar echt heel plezant!! Vergeet zeker niet die uitstap met mama Jean, echt de moeite!! ik dacht dat de uitstap hispanola explorer noemde! groetjes Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...