TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karlien
|
4-8-2008 14:50:18
Een hele dikke proficiat! Fijn dat jullie er zo van hebben genoten, zo moet het hé! Leuk om hier een verslag te lezen van iemand die ook in Gasthof Ter Venne getrouwd is. (Vooral omdat het positief is en wij daar volgend jaar ook trouwen :-) )Heb je foto's online? Ben benieuwd naar de zaal wanneer er een feest in volle gang is...
Groetjes en geniet nog maar na! Karlien
|
|
Jennifer
5-9-2008
|
4-8-2008 16:16:40
Van harte gefeliciteerd met je fantastische dag!
Groetjes,
|
|
Sarah
12-7-2008
|
4-8-2008 17:26:07
Hoi Karlien,
Wel je vraagt naar de zaal als het feest bezig is, mijn grootste zorg was ivm de feestzaal altijd de dansvloer: gaat die wel groot genoeg zijn? Ik ben denk ik drie tot vier keer gaan kijken voor onze trouw. En steeds begon ik achhteraf weer te twijfelen. Was die wel groot genoeg? :-) Blijkt dat mijn schrik voor niets is geweest!!! De dansvloer is echt wel groot genoeg hoor!! Stuur je me een e mail adres, dan stuur ik je wat foto's door van het dansfeest. Want daar heb ik geen foto's online.
Groetjes Sarah en ben maar zeker je hebt zeker geen slechte keuze gemaakt!!
|
|
Karlien
|
4-8-2008 19:07:51
Hey Sarah, ik kijk er al naar uit! mijn e-mail: karlienwillio@hotmail.com
Laat maar komen die foto's ;-)
|
|
KELLY
5-9-2008
|
4-8-2008 20:12:07
dikke proficiat heb je fototjes?
|
|
Annelies
20-9-2008
|
4-8-2008 22:17:41
Ik hoop dat mijn dag net zo fantastisch wordt als de jouwe! Je mag me altijd wat foto's sturen (altijd zo leuk om te bekijken, hé)
groetjes Annelies (annelies_vancleemput@hotmail.com)
|
|
Ann
6-12-2008
|
5-8-2008 12:09:21
Hallo Sarah,
Jouw dag lijkt inderdaad echt wel fantastich. Ook ik zou graag wat fotootjes zien. Mijn e-mailadres is annekedemeyer@hotmail.com.
Naar waar zijn jullie in Punta Cana op huwelijksreis geweest? Wij gaan nl. ook in november naar daar op reis?
Groetjes, Ann
|
|
Sarah
12-7-2008
|
5-8-2008 17:22:15
Hoi Ann,
Wij zijn naar Riu Taino geweest. T was daar echt heel plezant!! Vergeet zeker niet die uitstap met mama Jean, echt de moeite!! ik dacht dat de uitstap hispanola explorer noemde! groetjes Sarah
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|