Terug naar overzicht
Dag Daniële,In principe dacht ik dat de post ze dan terugstuurde naar de afzender.Heb je niks teruggekregen?Anders even naar de post bellen & checken.Marieke18/04/2009
Als post te weinig gefrankeerd is, worden die tegenwoordig teruggestuurd naar de afzender!GroetjesBirgerhttp://www.13september2008.be
Na enkele dagen ga je die terugkrijgen. Maar dat kan wel een week duren, hoor.
De post zal ze terugsturen (eventueel na opening als je adres er niet opstaat de achterkant). Dit kan enige tijd duren. Hopelijk zijn ze dan zo slim om het te weinig gefrankeerde aan te geven met een post-it ipv met stempels en stickers die er niet meer zouden afgaan...Afwachten dus.Hopelijk heb je nog even tijd?Groetjes, Lien, 170 dagen getrouwd :-))
Hoi Danielle,Wij hebben enkele jaren geleden hetzelfde meegemaakt voor een suprise-party voor onze ouders.Als de afzender er niet op staat, wat bij ons het geval was, steekt de post een briefje in de bus bij de bestemmeling met de melding dat er post op het kantoor ligt...Voor de zekerheid hbben wij iedereen gebeld en lief gevraagd of ze er om wilden, want de meesten waren dat dus niet van plan ;-)Nu ja hoe het vandaag juist ineen zit weet ik niet, bij ons is het al bijna 8 jaar geleden.Misschien is bellen naar de post en navraag doen.GroetjesSofie19/09/2009
Hoi, wij hebben vorige week ook hetzelfde meegemaakt. Ik heb ook onze kaarten te weinig gefrankeerd. Mijn vriend kwam aan op zijn werk en daar zeiden enkele dat ze een kaartje in de bus hadden gekregen waarom stond dat er in het postkantoor post afgehaald moest worden en ze hebben 0.5 euro moeten bijbetalen. Maar ook niet iedereen heeft dit moeten doen dus heel raar. Wij hebben gewoon iedereen opgebeld en onze verontschuldigingen aangeboden aan degene die hebben moeten bijbetalen en degene die dat kaartje van de post hebben weggegooid hebben we een nieuwe, voldoende gefrankeerde uitnodiging opgestuurd.