Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijke dienst

4-8-2008 14:49:29
Dag meiden,

Mijn vriend wil graag een kerkelijk huwelijk maar ik zie dat momenteel niet zitten. Weet er iemand of het mogelijk is om niet voor de kerk te trouwen maar later onze kinderen wel nog te laten dopen?

Katrien
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 305

Han
18-7-2009
 Meld misbruik4-8-2008 15:30:07

Dag Katrien,

het is perfect mogelijk om niet voor de kerk te trouwen en daarna je kinderen wel te laten dopen! Dat is ook het plan van mijn verloofde en mij. Wij gaan zelden naar de kerk, vandaar dat wij daar ook op onze trouwdag niet voor kiezen, maar ik wil wel heel graag later onze kinderen laten dopen en dat kan zeker en vast.

groetjes, Han

Johan

Meld misbruik4-8-2008 15:46:52

jullie kunnen misschien een mooie zinvolle viering aanvragen bij de goede herder
ga eens surfen naar goedeherder.be

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik4-8-2008 17:41:33

Jullie huwelijk en het doopsel van jullie kinderen hebben niets met elkaar te maken. Wij hebben al twee gedoopte kinderen en gaan nu pas trouwen...
Omgekeerd zou wel problemen kunnen opleveren, moest je je kinderen niet trouwen en zij willen later wel kerkelijk trouwen.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...