Terug naar overzicht
Delphine,Ik ga bij Pact in de Nederstraat. Ik ben daar toch tevreden over. Wanneer trouw jij? En waar als ik mag vragen?Groetjes
Ik trouw 12/09 in Horebeke.Ik heb momenteel een kapster in Horebeke, het is wel telkens mooi, maar het blijf niet. Telkens ik men haar was heb ik totaal geen model meer.Wat kost het ongeveer daar?
ik ben vroeger nog in oudenaarde geweest, dat is een homo, enorm goede kapper maar ben de naam kwijt! het is in een zijstraat dat parallel ligt me de kingston (kledingwinkel) in oudenaarde zelf!
Delphine,Ik trouw op 11 oktober in Welden. De prijs is denk ik gelijklopend met een ander kapsalon. Ik betaal voor een brushing ongeveer 27 euro of zo. Precies weet ik het niet. Ik ga begin september voor mijn proefkapsel. Hopelijk valt het een beetje mee, want eigenlijk wil ik mijn haar los, maar door de stijl van mijn kleed gaat dat niet. Zo een strak opgestoken kapsel zie ik niet graag voor mezelf.GroetjesMarie
Studio 8 - krekelput 8 - uitstekende kapper die haren echt hip knipt! Sinds een jaar ga ik bij hem en ik krijg enkel positieve commentaren. Een aanrader als je eens een niet-traditioneel kapsel wilt!!