TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ingrid
21-5-2005
|
15-5-2005 11:16:22
Hallo Barbara,
Met hoeveel personen je bent maakt in deze zaal niet uit en bovendien betaal je geen huur. Prachtige locatie en de prijzen zijn best te doen. Receptie is bij mooi weer op het eiland. Wij trouwen er volgende week zaterdag en ik kan niet anders dan het je aanraden: Castel in Herne. Bezoek anders eens de website: www.feestzalencastel.be , of als je meer info wil, mag je mij gerust mailen (mysnoopyke@hotmail.com).
Groetjes, Ingrid 21.05.2005
|
|
Jurgen
14-8-2006
|
15-5-2005 23:30:21
Hey Barbara,
Wij hebben voor feestzaal De Snip gekozen in Moorsel. Een echte aanrader voor zijn bediening, tuin, eten en prijs. Het Brouwershof in Hekelgem is eveneens een zaal die meer dan 100 man aan kan. Je kan misschien ook eens gaan kijken naar feestzaal De Pergola in Merchtem. Deze hebben ook een mooie tuin en hebben een zaal voor zo'n 220 man.
Groetjes Jurgen
|
|
Koen
3-9-2005
|
16-5-2005 17:01:38
Hey,
Wij geven ons feest in het Koloniënpaleis in tervuren. Daar kan ook meer als 100 man zitten.
Voor meer info kan je eens kijken op www.huisvandijck.be , maar de foto's op deze site zijn niet geslaagd. De zaal is veel mooier dan op de site (met zicht op het park van Tervuren!!)
Groetjes, Jessy
|
|
Katleen
4-6-2005
|
17-5-2005 12:21:01
Wij trouwen in Feestzaal de Montil (Afflugem). Zij hebben verschillende zalen waaronder ook eentje met een capaciteit van 100 man (Zaal Topaas) Hun website is www.demontil.be
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
17-5-2005 12:21:52
hoi Barbara,
Wij trouwen in Den Ast in Kampenhout, daar kan zeker 100 man in, het is niet klein (maar ook niet enorm groot), het ziet er heel gezellig uit (oude brouwerij) en het is betaalbaar (we hebben er ook al verschillende postivieve reacties over gehoord). Omdat we ook in Vl Brabant wouden trouwen hebben we daar gekeken, en ook bij De Waerboom (Gr-Bijgaarden), Salons de Romree, Kattebroek (Dilbeek), Au repos des Chasseurs (Brussel) en aan de kanten van Leuven. De Kattebroek is naar het schijnt ook veelgevraagd maar ik vond die niet zo charmant.
Veel succes! gaelle
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
18-5-2005 8:57:14
Hey Gaëlle,
Vond kattebroek ook niet zo geslaagd, bovendien vereiste de baas een minimum aantal personen, want je moest sowieso een bepaald bedrag betalen, anders was het voor hem niet rendabel. Vind dat maar een rare manier van doen, maar kom. Als je volk genoeg hebt is het daar wel een toffe omgeving en mooi interieur.
Groetjes, Ingrid
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
18-5-2005 11:17:48
ja da's waar, die man van kattebroek is niet bepaald vriendelijk. wij hadden er een optie op genomen en toen we dan afbelden zei die dat het onmogelijk was dat we een betere zaal hadden gevonden, en hij wou weten waar enzo. maar ik ben er ooit eens naar een jubileum gegaan en op de service en het eten viel niks aan te merken. heb je ondertss al iets gevonden? voor wanneer is het eigenlijk? wij hebben 10 maanden op voorhand onze zaal gereserveerd en een zaterdag was toen al nergens meer mogelijk
groetjes gaelle
|
|
Barbara
27-5-2006
|
19-5-2005 16:59:27
Hey iedereen, bedankt voor de reacties. Hebben nu toch weer verschillende adressen, dus gaan onze zoektocht verder zetten. Gaan vandaag nog naar mechelen de passade dat zou ook de moeite zijn. Wanneer de feestzaal vasligt laat ik jullie iets weten. groetjes
|
|
Tanja
1-8-2005
|
22-5-2005 11:39:56
Hoi,
Wij wonen in Brussel en hebben ook zowat alle zalen uit de omgeving bezocht om uiteindelijk te eindigen in...Aalst, Kasteel de rozerie. Prachtige lokatie, zeer vriendelijke uitbaters, gemakkelijk bereikbaar en ,voor ons zeer belangrijk, een charmante kapel vlak aan het kasteel waar onze viering zal doorgaan. zo sluit alles mooi aan elkaar en hebben we rustig de tijd om na het wettelijk gedeelte in Brussel foto's te laten nemen.
Wij twijfelden verder nog tussen Montil in Affligem en Krekelhof in Gooik.
Succes met jullie zoektocht Tanja
|
|
natalie
7-11-2005
|
8-6-2005 14:48:40
wij trouwden in de waerboom...heel mooie zalen (kunnen tot 1000 man ontvangen) en bovendien als je op vrijdag trouwt, is de zaal gratis en mag je als bruidspaar gratis overachten in de suite....jammer dat je maar ene keer trouwt...ik zou zo willen terugkeren
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|