Terug naar overzicht
Vraag eens aan je bloemist. De mijne heeft voor die mandjes gezorgd.Als de jouwe er geen heeft... de mijne is The Greenspot in Leuven.Groetjes, Tineke
Wij hebben zo'n mandjes gevonden bij intratuin in Aarschot.Groetjes Davina08/08/08
In nederland bij xenos hebben ze er erg mooie.http://silkenemichael.bruiloftsite.nl
Hey Annemie,Ik heb de mandjes waar jij over praat toch al bij AVA gezien. Maar er is veel verschil tussen de winkels. Ik weet niet van waar je afkomstig bent, maar in de AVA van Merksem heb ik ze idd nog niet gezien, maar die van Antwerpen (Zuid), had wel een hele collectie van leuke en mooie mandjes. Moest je nergens anders terecht kunnen, ga daar eventueel nog eens zien of bel eventjes van tevoren naar winkels uit de buurt.groetjse Annelies
hallo,Ik heb die vraag een tijdje geleden ook gesteld maar ik wou zo geen korfje maar een echt mooi wit mandje met pareltjes en frulletjes... ik heb heel lang gezocht en het droommandje gevonden op internethuwelijk.nl was na een weekje al geleverd en héél erg mooi.veel succes!Darcy08/08/08
Pfff ik ben hier veel te laat mee... over 3 dagen is het al zover. Ik ga nog een laatste poging doen bij mijn bloemist en bij Intratuin, dus op hoop van zegen ...Tnx girls x x x